Gå til innhold

HVA SKAL JEG GJØRE?


Cezzy

Anbefalte innlegg

Nå er det slutt, jeg vet ikke hva som er opp ned lenger.. Jeg glemmer alt, alt sammen...

Får ikke i meg mat eller noen ting..

Maten smaker ekkelt og jeg smaker noe som andre ikke smaker..

Har hatt det slik i 2 dager nå og jeg er temmelig stresset.. har stresset i julen osv..

Nå orker jeg bare ikke mer.. jeg orker absolutt ikke mer..

Først syner, så hørselsfeil, så luktefeil og nå smaksfeil.. Jeg orker ikke mer..Har ikke lov å ha kniver i leiligheten pga jeg har stukket meg med kniv tidligere.. men fikk kniv til å lage mat tidligere.. og jeg nektet å levere den tilbake.. Jeg vil.. jeg vil stikke og skjære den i meg igjen..

Jeg har gått igjennom nok nå.. nå er det slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring din behandler eller lege, har du venner du kan ringe eller snakke med så gjør det. Dersom du klarer så forsøk å flytt fokuset over til noe konkret, og gjerne fysisk; trening, matlaging, rengjøring. Dersom det er fullt umulig og du føler deg helt lammet eller at det rett og slett blir for mye så ring noen, hvem som helst. Du har det helt jævelig akkurat nå, du trenger ikke være alene om dette her men det er et valg du må ta selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...