Cezzy 51 0 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Nå er det slutt, jeg vet ikke hva som er opp ned lenger.. Jeg glemmer alt, alt sammen... Får ikke i meg mat eller noen ting.. Maten smaker ekkelt og jeg smaker noe som andre ikke smaker.. Har hatt det slik i 2 dager nå og jeg er temmelig stresset.. har stresset i julen osv.. Nå orker jeg bare ikke mer.. jeg orker absolutt ikke mer.. Først syner, så hørselsfeil, så luktefeil og nå smaksfeil.. Jeg orker ikke mer..Har ikke lov å ha kniver i leiligheten pga jeg har stukket meg med kniv tidligere.. men fikk kniv til å lage mat tidligere.. og jeg nektet å levere den tilbake.. Jeg vil.. jeg vil stikke og skjære den i meg igjen.. Jeg har gått igjennom nok nå.. nå er det slutt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion 13 082 0 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Kjære, kjære Cezzy, ikke gjør det! Vi bryr oss om deg;) Skriv til oss i stedet...!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hobbypsyken 0 0 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Du bør kanskje legges inn og medisineres. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ikke gjør noe dumt! Ta kontakt med legevakta og be om hjelp med en gang. *klemme godt på cezzy* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg synes du skal ringe behandleren din i morgen tidlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xbellax 0 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ring din behandler eller lege, har du venner du kan ringe eller snakke med så gjør det. Dersom du klarer så forsøk å flytt fokuset over til noe konkret, og gjerne fysisk; trening, matlaging, rengjøring. Dersom det er fullt umulig og du føler deg helt lammet eller at det rett og slett blir for mye så ring noen, hvem som helst. Du har det helt jævelig akkurat nå, du trenger ikke være alene om dette her men det er et valg du må ta selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.