Elis31 4 529 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hvis ikke noen forklarer meg slutten på Vidunderbarn. Og jeg gir meg ikke... Alle har jo ifølge media fått denne i julegave, så det må jo være flere enn meg som sliter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoodTimes 1 505 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Aldri hørt om åpne slutter? Der det er opp til leseren å gjette på, undre over, de siste svarene? Kanskje det ikke er noen svar? Kanskje forfatteren ikke ønsket å gi noen fasit? Det er det som er litteratur, da, til forskjell fra kisokbøkene ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 781 5 391 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Aldri hørt om åpne slutter? Der det er opp til leseren å gjette på, undre over, de siste svarene? Kanskje det ikke er noen svar? Kanskje forfatteren ikke ønsket å gi noen fasit? Det er det som er litteratur, da, til forskjell fra kisokbøkene ... ''Det er det som er litteratur, da, til forskjell fra kisokbøkene ...'' *Humrer* Så alle romaner som ikke har en åpen slutt er såkalt kiosklitteratur? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kalkun-Hjørdis 0 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 ''Det er det som er litteratur, da, til forskjell fra kisokbøkene ...'' *Humrer* Så alle romaner som ikke har en åpen slutt er såkalt kiosklitteratur? Det vil jeg tro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoodTimes 1 505 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 ''Det er det som er litteratur, da, til forskjell fra kisokbøkene ...'' *Humrer* Så alle romaner som ikke har en åpen slutt er såkalt kiosklitteratur? Nice try, innit? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dolberta 0 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Aldri hørt om åpne slutter? Der det er opp til leseren å gjette på, undre over, de siste svarene? Kanskje det ikke er noen svar? Kanskje forfatteren ikke ønsket å gi noen fasit? Det er det som er litteratur, da, til forskjell fra kisokbøkene ... Det er også en måte å si at man ikke har skjønt bæret på )) hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 4 529 0 Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Aldri hørt om åpne slutter? Der det er opp til leseren å gjette på, undre over, de siste svarene? Kanskje det ikke er noen svar? Kanskje forfatteren ikke ønsket å gi noen fasit? Det er det som er litteratur, da, til forskjell fra kisokbøkene ... Helt uenig. Når man må ut å spørre andre om ting man ikke skjønte har det gått for langt. Misforstått kunst spør du meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.