Gjest nyttårskalkun 0 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Noen som har en god stuffing? Som helst ikke inkluderer innvoller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kalkun-Hjørdis 0 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 http://www.ica.no/FrontServlet?s=mat_inspirasjon&state=recept&receptid=59880 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma 0 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg bruker vanlig medisterfarse, som jeg blander med paprikabiter og løk. Visyns det er kjempgodt, og all stuffingen forsvant fra vår kalkun jukeaften! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uten kjøtt 0 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg synes det er best uten kjøtt i stuffingen. Min søster lager en fantastisk for stuffing med couscous, epler, løk, soltørkede timater og valnøtter. Tanten min lager en med ris (kokt i buljong) og epler, den er også god. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har skrevet min oppskrivft på et innlegg under. (Kalkunhjelp - noen) Den stuffingen virker merkelig, men den er virkelig god:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.