Copy 215 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hei. Jeg går igjennom et samlivsbrudd for øyeblikket. Vi flyttet fra hverandre for 4 år siden hvor jeg fikk overgangstønad en periode pga skolegang. Så flyttet vi sammen igjen etter 2 år for å prøve på nytt. Nå har vi prøvd i 2 år og funnet ut at dette ikke fungerer. Vi har 3 barn fra 6 - 10 år. Problemet er at jeg har gått hjemme med barna i 10 år og har ikke hatt inntekt. Nå har jeg verken et sted å bo eller inntekt. Jeg søker nå på alle jobber jeg kommer over. Har jeg rett på overgangstønad for andre gang? Er det noen andre muligheter jeg har? Planen er at barna skal være hos meg 50 / 60 % - ikke helt bestemt enda. Føles ganske håpløst nå så er redd jeg ikke ser skogen for bare trær. Noen som har vært i samme situasjon? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper 12 196 2 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg hadde kontaktet NAV i din situasjon, slik at de kan hjelpe deg med rettighetene dine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nick 6 473 84 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Vi er omgangsvenner med ei alenemor som har to barn, røyker, fancy klær, ute på byen, leilighet, full SFO på det ene og 100% BH på det andre barnet. Hun har så vidt jeg vet aldri jobba, så du kan sikkert se frem til en heving av levestandarden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 876 5 438 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Vi er omgangsvenner med ei alenemor som har to barn, røyker, fancy klær, ute på byen, leilighet, full SFO på det ene og 100% BH på det andre barnet. Hun har så vidt jeg vet aldri jobba, så du kan sikkert se frem til en heving av levestandarden. Nå har hun rett på overgangsstønad i max tre år med mulighet for forlengelse dersom hun studerer (såvidt jeg vet) så denne "luksusen" varer ikke evig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika 8 146 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Vi er omgangsvenner med ei alenemor som har to barn, røyker, fancy klær, ute på byen, leilighet, full SFO på det ene og 100% BH på det andre barnet. Hun har så vidt jeg vet aldri jobba, så du kan sikkert se frem til en heving av levestandarden. Hun får vel en del barnebidrag og barnetrygd da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe 48 987 401 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Vi er omgangsvenner med ei alenemor som har to barn, røyker, fancy klær, ute på byen, leilighet, full SFO på det ene og 100% BH på det andre barnet. Hun har så vidt jeg vet aldri jobba, så du kan sikkert se frem til en heving av levestandarden. Du har sikkert mye høyere inntekt enn henne uansett så ikke vær misunnelig da ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
double 1 678 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Vi er omgangsvenner med ei alenemor som har to barn, røyker, fancy klær, ute på byen, leilighet, full SFO på det ene og 100% BH på det andre barnet. Hun har så vidt jeg vet aldri jobba, så du kan sikkert se frem til en heving av levestandarden. Full overgangsstønad utgjør kr 11.965 pr mnd, så det er vel ikke all verden å gjøre seg rik på akkurat? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uhørt kombinasjon ;P 0 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Vi er omgangsvenner med ei alenemor som har to barn, røyker, fancy klær, ute på byen, leilighet, full SFO på det ene og 100% BH på det andre barnet. Hun har så vidt jeg vet aldri jobba, så du kan sikkert se frem til en heving av levestandarden. ''100% BH på det andre barnet.'' Synes ikke barn skal måtte bruke BH! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humatus 333 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Vi er omgangsvenner med ei alenemor som har to barn, røyker, fancy klær, ute på byen, leilighet, full SFO på det ene og 100% BH på det andre barnet. Hun har så vidt jeg vet aldri jobba, så du kan sikkert se frem til en heving av levestandarden. Det er mange som klarer å snike og lure til seg slik som dine venninner Nick. Men så er det altså ikke alle som gjør det, og må leve ganske nøkternt når de blir alene med barna. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Du må ta kontakt med NAV for å forhøre deg om hvilke støtteordninger du kan få. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nick 6 473 84 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Du har sikkert mye høyere inntekt enn henne uansett så ikke vær misunnelig da ) Jeg er ikke misunnelig, i tillegg til dette har hun også trygghetslarm. Ungene er selvfølgelig med to forskjellige fedre, og særlig gangsyn når det gjelder valg av inseminatorer har hun ikke. Nå har hun trimmet seg ned til matchvekt og er på søk etter nr 3. Det blir nok et nytt tvilsomt småkriminellt rasshøl, hun har virkelig talent for å finne sånne. Mora var akkurat på samme måte, så dette er programmert fra tidlig alder. Det irriterer meg siden hun er både trivelig og søt. Hadde samfunnet vært litt mindre generøs med å fylle lommene hennes, så kanskje hun hadde tenkt seg litt om? Det finnes måter å unngå å få barn på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.