Gå til innhold

Jakke!!!


This is me

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sett to jenter med akkurat en sånn jakke jeg ønsker meg, men aner ikke hvor de selges!! Irriterende!! Jeg har nemlig en i sommerversjon, men denne var det for i.

Den rekker til rett nedenfor rumpa, finnes hvertfall i brun og grønn, er litt sånn militæraktig i fargen (og kanskje i stilen også?). Og den var foret i hetta (kanskje inni også, men det så jeg ikke), med litt sånn bamsestoff.

Ahhh, dårlig forklaring.....men håper noen kan tenke seg hvilke jeg mener??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Balubajajaja

Hvis jeg ser noen totalt ukjente som har på seg noe jeg synes er så fint at jeg blir helt satt ut, så spør jeg dem bare jeg. Er ikke farlig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnea79

I dag har omtrent "alle" en slik jakke du beskriver. Det er en jakke/kåper som egentlig har vært ganske klassisk de siste 40 årene, men som er ekstra inn i år.

Jeg kjøpte min på Mango. Den er militærgrønn og foret med eskimo fuskepels rundt kragen. Dette foret kan tas ut, slik at den også kan brukes som sommerjakke;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har omtrent "alle" en slik jakke du beskriver. Det er en jakke/kåper som egentlig har vært ganske klassisk de siste 40 årene, men som er ekstra inn i år.

Jeg kjøpte min på Mango. Den er militærgrønn og foret med eskimo fuskepels rundt kragen. Dette foret kan tas ut, slik at den også kan brukes som sommerjakke;-)

Tusen takk for svar!! Hva heter merket? Tenkte å se om det virkelig er den på nettet. Hadde ikke trodd noen skulle forstå hvilken jeg mener! Jeg bor i Stavanger, og her har nesen "ingen" den.

Ja, neste gang jeg ser noe jeg vil ha, skal jeg spørre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har omtrent "alle" en slik jakke du beskriver. Det er en jakke/kåper som egentlig har vært ganske klassisk de siste 40 årene, men som er ekstra inn i år.

Jeg kjøpte min på Mango. Den er militærgrønn og foret med eskimo fuskepels rundt kragen. Dette foret kan tas ut, slik at den også kan brukes som sommerjakke;-)

Nå leste jeg innlegget ditt en gang til, og jeg tror ikke det er den jakken jeg mener. denne har ikke pels rundt kragen,men inni. Og jeg tror faktisk ikke det er pels, men mer sånn bamsefor. Så dumt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trist jente

Kan det være peak perfomance?

tror ikke det er Peak P. Men tror jeg skjønner hvilken du mener.

Om det er den jeg tror det er så selges den blandt annet på Tatler, i Bogstadveien i Oslo. Tror Tatler skulle legges ned - men vet ikke om det har blitt gjort.

Gikk inn på tatler.no for å se om jeg fant merke på jakken, men siden er under oppbygging og lukkett. Men der ser det ut som du også kan kjøpe over nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist jente

Postet visst til meg i stedet for til deg..

Tror ikke det er Peak P. Men tror jeg skjønner hvilken du mener.

Om det er den jeg tror det er så selges den blandt annet på Tatler, i Bogstadveien i Oslo. Tror Tatler skulle legges ned - men vet ikke om det har blitt gjort. Gikk inn på tatler.no for å se om jeg fant merke på jakken, men siden er under oppbygging og lukkett. Men der ser det ut som du også kan kjøpe over nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke den. Den er ikke så tykk, men mye mer plain. Faktisk ikke lik den i det hele tatt. Men tusen takk for forsøk på å hjelpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

tror ikke det er Peak P. Men tror jeg skjønner hvilken du mener.

Om det er den jeg tror det er så selges den blandt annet på Tatler, i Bogstadveien i Oslo. Tror Tatler skulle legges ned - men vet ikke om det har blitt gjort.

Gikk inn på tatler.no for å se om jeg fant merke på jakken, men siden er under oppbygging og lukkett. Men der ser det ut som du også kan kjøpe over nett.

Tatler har vel flyttet litt lengre ned og over gaten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist jente

Tatler har vel flyttet litt lengre ned og over gaten?

Vet Tatler har flyttet men ikke hvor i Bogstadveien. Den opprinnelig Tatler er vel kjøpt opp av H&M har jeg hørt rykter om - som om de ikke har nok filialer fra før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trist jente

tror ikke det er Peak P. Men tror jeg skjønner hvilken du mener.

Om det er den jeg tror det er så selges den blandt annet på Tatler, i Bogstadveien i Oslo. Tror Tatler skulle legges ned - men vet ikke om det har blitt gjort.

Gikk inn på tatler.no for å se om jeg fant merke på jakken, men siden er under oppbygging og lukkett. Men der ser det ut som du også kan kjøpe over nett.

Canada Goose tror jeg det er en mulighet for at det er den du leter etter. Finnes både korte og lange. Veeeldig gode og veeeldig dyre.. Men kanskje de har nyttårssalg :-)

Hvis du googler canada goose så ser bilder av ulike typer. Det har nemlig mange forskjellig. Derfor jeg ikke legger ut noen link.

Der ser du også hvor man kan få kjøpt den, om det skulle vise seg å være den du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist jente

Klarte å svare meg selv nok en gang.. Alle har ikke så lett for det ;-)

'''Canada Goose tror jeg det er en mulighet for at det er den du leter etter. Finnes både korte og lange. Veeeldig gode og veeeldig dyre.. Men kanskje de har nyttårssalg :-)

Hvis du googler canada goose så ser bilder av ulike typer. Det har nemlig mange forskjellig. Derfor jeg ikke legger ut noen link. Der ser du også hvor man kan få kjøpt den, om det skulle vise seg å være den du mener.''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å svare meg selv nok en gang.. Alle har ikke så lett for det ;-)

'''Canada Goose tror jeg det er en mulighet for at det er den du leter etter. Finnes både korte og lange. Veeeldig gode og veeeldig dyre.. Men kanskje de har nyttårssalg :-)

Hvis du googler canada goose så ser bilder av ulike typer. Det har nemlig mange forskjellig. Derfor jeg ikke legger ut noen link. Der ser du også hvor man kan få kjøpt den, om det skulle vise seg å være den du mener.''

Den jeg leter etter ligner litt mer på en slik som denne: http://www.oasis-stores.com/Pocket-Utility-Jacket/Coats/oasis/fcp-product/3730003428

Det er jo ikke helt lik, men i den stilen. Den jeg leter etter er tykkere og har hette, og er kanskje noe mer formsydd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes beskrivelsen din passer på omtrent halvparten av jakkene i forretningene nå, jeg :P

Helt sant! Her er en link som viser en jakke som er litt lik den jeg leter: http://www.oasis-stores.com/Pocket-Utility-Jacket/Coats/oasis/fcp-product/3730003428

Det er jo ikke helt lik, men i den stilen. Den jeg leter etter er tykkere og har hette, og er kanskje noe mer formsydd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist jente

Den jeg leter etter ligner litt mer på en slik som denne: http://www.oasis-stores.com/Pocket-Utility-Jacket/Coats/oasis/fcp-product/3730003428

Det er jo ikke helt lik, men i den stilen. Den jeg leter etter er tykkere og har hette, og er kanskje noe mer formsydd.

Da vet jeg ikke dessverre. Synes ikke jeg har sett spesielt mange slike jeg. Har ihvertfall ikke lagt merke til dem hverken i butikker eller at mange har brukt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...