Gjest Kinster 0 0 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 For 8 uker siden skrev jeg inn dette innlegget som du svarte meg på. Jeg fikk beskjed om å komme med oppfølgingsspørsmål om 6-8 uker etter at jeg hadde seponert p-forte. http://doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4239101 Det har jeg nå gjort, gått greit. Jeg har også stort sett seponert stesolid. Tar ikke lengre stesolid for å sove, kun av og til på dagtid når angsten blir for stor (2-3 ganger pr. uke) Så det jeg bruker nå er 15 - 20 mg zolpidem for å få sove. Så nå lurer jeg på om du ikke kan foreslå en nedtrappingsplan på dette også. Fikk inntrykk av at du hadde liten tiltro til p- forte og stesolid seponering, men det har gått bra det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg hadde absolutt tro på nedtrapping, men jeg mener at det er best å ta det mest uhensiktsmessige først. Neste steg: Begrens deg til zolpidem 10 mg per døgn. Deretter: Ta bort de siste Stesolid. Da står du igjen med kun zolpidem 10 mg. Om du vil gå videre, kan du halvere denne (til 5 mg) i et par måneder til du evt tar bor alt :-) Lykke til :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.