Gjest Virker virker ikke 0 0 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har lagt til 150 mg Wellbutrin til 150 mg Efexor, mest for å prøve å motvirke bivirkningene av Efexor( sliten konstant og null sexlyst + vanskelig for å konsentrere seg) Til nå har jeg ikke merket noen positiv virkning,bare små bivirkninger, er fortsatt like trøtt. Har gått på den en uke. Er det for tidlig å si om den virker? De fleste som bruker Wellbutrin sier de får mere energi allerede etter første pillen. Hva bør jeg gjøre videre? Skal til fastlegen min 12 januar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Du bør "smøre deg med tålmodighet". Om du ikke er bedre etter 3 uker, øker du til 300 mg. Kanskje du da kan ta bort Efexor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.