Gjest nyttårsmat Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 ikke kalkun......men har lyst på noe godt jeg ikke vet. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Lammelår, elgsteik, kokt kveite, stekt laks. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Fjordland - finnbiff eller vanlig biff med brokkoli med grønn peppersaus 0 Siter
Gjest skalldyr! Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Vi har alltid dagsferske reker. Namm.. men kommer ann på hvor du bor da. Vi bor langs kysten. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Finnes jo utallige utgaver av stek - jeg synes det kan være kjempegodt. Nyttårsaften i fjor tror jeg vi fikk vodkamarinert ytrefilet med div. tilbehør. Nam :-) 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Jeg skal ha surret skinkestek med brun saus og surkål, gulerøtter, erter og poteter. Til dessert skal vi ha fruktkompott med vaniljeiskrem og pisket krem. Til kvelden skal vi ta knekken på resten av julekakene i tillegg skal jeg bake en banankake. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Fondue. Skikkelig kosemat når man har god tid. 0 Siter
Gjest Natna Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Jeg skal ha surret skinkestek med brun saus og surkål, gulerøtter, erter og poteter. Til dessert skal vi ha fruktkompott med vaniljeiskrem og pisket krem. Til kvelden skal vi ta knekken på resten av julekakene i tillegg skal jeg bake en banankake. ''i tillegg skal jeg bake en banankake.'' Det hørtes godt ut. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 ''i tillegg skal jeg bake en banankake.'' Det hørtes godt ut. Den er kjempegod, of lettvint å lage. Har lagt inn oppskriften på tråden under. 0 Siter
-ssi Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Vi skal ha bajonneskinke med poteter, rosenkål og waldorfsalat. Til dessert blir det hjemmelaget sjokolademousse (ikke fra pose,nei). 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Fondue. Skikkelig kosemat når man har god tid. ''Fondue. Skikkelig kosemat når man har god tid.'' Spiser gjerne fondue alle andre steder enn hjemme. Hadde det en gang, og huset stinket av oljeosen i uker etterpå :/. 0 Siter
Gjest hilsen mamman Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Vi skal ha finnebiff med sopp og løk og potetstappe og brokkoli. Is med ananas til dessert. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Vi skal ha koldtbord. Kalkunbryst, juleskinke, potetsalat, eggerøre, reker, spekemat. Det er basisen i allefall, så blir det sikkert noe pastasalat, hjemmebakt foccacia, ost og kjeks. Menyen blir litt til underveis. Vi lurte på biff (av hjort), fløtesaus som er piffet opp litt, ovnstekte potetbåter, grønnsaker, stekt sopp & løk, men det får bli en annen dag. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1262197355' post='4276961] Vi skal ha koldtbord. Kalkunbryst, juleskinke, potetsalat, eggerøre, reker, spekemat. Det er basisen i allefall, så blir det sikkert noe pastasalat, hjemmebakt foccacia, ost og kjeks. Menyen blir litt til underveis. Vi lurte på biff (av hjort), fløtesaus som er piffet opp litt, ovnstekte potetbåter, grønnsaker, stekt sopp & løk, men det får bli en annen dag. Kommer gjerne på besøk til deg i morgen ;O)) Vi skal ha raclette med mye godt kjøtt, og masse god ost, men det er noe eget ved koldtbord syns jeg. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Kommer gjerne på besøk til deg i morgen ;O)) Vi skal ha raclette med mye godt kjøtt, og masse god ost, men det er noe eget ved koldtbord syns jeg. Bare kom, men da vil jeg komme til deg på raclette en annen gang, for det er også knallgodt ) Jeg er veldig glad i koldbord, så koser jeg meg på kjøkkenet med lagingen, gjerne i selskap med ett vinglass. 0 Siter
Gjest I dag har vi hatt torsk..mmmmmm Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Vi skal faktisk ha pinnekjøtt i morgen Med gode poteter, kålrabistappe, rosenkål og minigulrøtter til. Lagde pinnekjøtt for første gang for en stund tilbake og det ble utrolig vellykket, og smakte himmelsk. Så det gav mersmak hos både store og små her i huset, derfor glir vi inn i det nye året tyggende på pinner 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1262197556' post='4276964] Bare kom, men da vil jeg komme til deg på raclette en annen gang, for det er også knallgodt ) Jeg er veldig glad i koldbord, så koser jeg meg på kjøkkenet med lagingen, gjerne i selskap med ett vinglass. Deal ) Skal jobbe i morgen natt så vin blir det ikke på meg ( 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Deal ) Skal jobbe i morgen natt så vin blir det ikke på meg ( Jeg skal drikke litt vin for deg jeg ;o) Jeg skal ha en rolig dag på kjøkkenet, kose meg med matlagingen. Fartet rundt hele jula, så nå skal jeg nyte roen litt. Får besøk om kvelden, men dagen den er min. Drikker ikke fancy kokker vin på kjøkkenet også? Så kan jeg late som jeg er litt fancy av meg ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.