Gå til innhold

Hvordan går det?


cathlin

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

''Jeg har hatt fem unger her, og det vises.''

Bare én unge her, men det å ha fått katt i huset har økt behovet for støvsuging, da:-) Det ligger plutselig barnåler langt unna treet - det har vi ikke opplevd siden junior var liten. ;-)

*Haha* Har hørt mange morsomme episoder om katt og juletre. Kattunger er jo de mest rampete.

Vet noen måtte spikre treet fast i veggen, for det fikk ikke stå i fred ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Haha* Har hørt mange morsomme episoder om katt og juletre. Kattunger er jo de mest rampete.

Vet noen måtte spikre treet fast i veggen, for det fikk ikke stå i fred ;)

Vi har ikke kattunge, da, men en voksen omplasseringskatt. Hun har ikke klatret i treet, men har dasket ned flere ting som har hengt på de nederste greinene. Og så tar hun av og til rennefart og løper i full fart rundt i huset, derunder under treet, og drar med seg barnåler over alt. Og den matta som vi har under treet har ikke ligget bent mer enn noen få strakser etter at vi har rettet på den....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Vi har ikke kattunge, da, men en voksen omplasseringskatt. Hun har ikke klatret i treet, men har dasket ned flere ting som har hengt på de nederste greinene. Og så tar hun av og til rennefart og løper i full fart rundt i huset, derunder under treet, og drar med seg barnåler over alt. Og den matta som vi har under treet har ikke ligget bent mer enn noen få strakser etter at vi har rettet på den....;-)

Festlig :o) Regner med dere blir sjarmert, selv om det er rampestreker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festlig :o) Regner med dere blir sjarmert, selv om det er rampestreker ;)

Hun er utrolig snill og skjønn - pøbler veldig lite:-) Vi synes vi har fått verdens skjønneste pus:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er utrolig snill og skjønn - pøbler veldig lite:-) Vi synes vi har fått verdens skjønneste pus:-)

Sà utrolig koselig! Og artig nàr de blir litt gale da:-D

Elsker det nàr min fàr sitt galskapskvarter og löper rundt i leiligheten i full fart med masse rare lyder:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sà utrolig koselig! Og artig nàr de blir litt gale da:-D

Elsker det nàr min fàr sitt galskapskvarter og löper rundt i leiligheten i full fart med masse rare lyder:-))

Ja, det er bare moro:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Har alle overlevd jula i år?''

Ja. Og det har til og med vært ei usedvanlig trivelig og rolig jul.

''Har alle fått ryddet og vasket i tide? ''

Her i huset innebærer "jul" både barnebursdag, vennelag og idrettsarrangement. Så om jeg har jaggu ryddet og vasket både i tide og i utide. Mest det siste.

''Er dere klare for 2010?''

Bring it on! 2009 ble avslutningen på en veldig lang ventetid for min del. Totalt nærmere 12 år. Og all den tiden har jeg håpet på det samme. Så 2010 er et helt åpent stykke tid som jeg får som rein bonus. Blir spennende å se hva det bringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Har alle overlevd jula i år?''

*sjekker pulsen* JA!!

''Har alle fått ryddet og vasket i tide? ''

Usikker på hva som er definisjonen av "i tide", men jul blir'e uansett!

''Er dere klare for 2010?''

Jepp! :-) (Og legger til i en parentes: Har vi egentlig noe valg? ;-))

Du er så flink til å svare ryddig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - vi har kost oss glugg fordervet siden lille julaften! :o)

Har klart å holde det sånn rimelig ryddig og rent gjennom jula, noe jeg er veldig fornøyd med for det blir triveligere i heimen når det ikke flyter.

Er klar for 2010 - nytt år, nye muligheter! :o)

Jepp:-) Skål for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Har alle overlevd jula i år?''

Ja. Og det har til og med vært ei usedvanlig trivelig og rolig jul.

''Har alle fått ryddet og vasket i tide? ''

Her i huset innebærer "jul" både barnebursdag, vennelag og idrettsarrangement. Så om jeg har jaggu ryddet og vasket både i tide og i utide. Mest det siste.

''Er dere klare for 2010?''

Bring it on! 2009 ble avslutningen på en veldig lang ventetid for min del. Totalt nærmere 12 år. Og all den tiden har jeg håpet på det samme. Så 2010 er et helt åpent stykke tid som jeg får som rein bonus. Blir spennende å se hva det bringer.

Oj, det hørtes spennende ut å vente på noe i 12 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Har alle overlevd jula i år?''

Ja:-)

''Har alle fått ryddet og vasket i tide? ''

Tja... Hva mener du med i tide?!?

''Er dere klare for 2010?''

Det er ganske lenge til 2010 ennå. Mye som kan rekkes innen det, så jeg kommer nok til å være klar... Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Har alle overlevd jula i år?''

Ja:-)

''Har alle fått ryddet og vasket i tide? ''

Tja... Hva mener du med i tide?!?

''Er dere klare for 2010?''

Det er ganske lenge til 2010 ennå. Mye som kan rekkes innen det, så jeg kommer nok til å være klar... Tror jeg.

Å, du er også flink til å svare ryddig! :-) You can do it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Selinge

''Har alle overlevd jula i år?''

Overlevd, men ikke hatt det spesielt hyggelig.

''Har alle fått ryddet og vasket i tide?''

Hæ?

''Er dere klare for 2010?''

Absolutt ikke, og jeg er mao allerede på etterskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...