Gå til innhold

tenåring med deppresjon...

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg skriver enn del innlegg her inne på DOL og da pleier jeg å skrive litt om meg selv, men nå må jeg skrive på nytt igjen får å få svar på det jeg lure på:

Jeg er 14 år og jente..har hatt diabetes i 2 1/2 år nå og sliter med spiseforstyrrelse og det siste året har jeg hatt mange deppresjoner, men det er nå jeg er skikkeli deppa...hver dag er jeg deppa og jeg orker nesten ikke tanke på skole fordi jeg føler meg som et komplett null!

Jeg går til psykolog og skal nå få en til som ikke er så langt ifra der jeg bor. Den jeg skal få jobber på BUP.

Som sagt går vekta mi opp istedenfor ned og jeg spise veldig lite og trener mye!

Det jeg lurer på er ome jeg kan spørr psykologen min eller diabeteslegen min eller fastlegen min om jeg kan bli satt på noe anti-depressiv piller eller noe liknende eller er jeg for ung eller er jeg ikke nok deprimert??

Håper på svar..jeg spurte det samme på Psykiatri-forumet, men fikk ikke svar..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34049-ten%C3%A5ring-med-deppresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...