Gå til innhold

Pms og angst


meira

Anbefalte innlegg

Sliter til vanlig en del med sosialangst og depresjoner. Har Bipolar lidelse som diagnose.Spesielt 3-4 dager siste uka før mensen opplever jeg en veldig forsterkning av angsten, går og er på vakt og har mye spenninger i kroppen.

Det er nesten som om jeg gruer meg til uken før mensen hver mnd, fordi jeg vet jeg sliter like mye hver gang.

Synes disse dagene er tunge å komme igjennom rent psykisk.medisinene jeg bruker mot Bipolar lidelse virker ikke på dette disse dagene.

Vil bare sove, isolere meg,helst ikke snakke med noen.Er aktiv, går mye turer med hunden til daglig.Vet jeg kommer til å slite noen dager nå, det er så tungt, da strikken er dradd så lang fra før.

Noen andre som har det slik?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg er ikke lege, men har lest at et SSRI skal være til hjelp. Om det lar seg kombinere med de medisinene du står på, kan jeg ikke uttale meg om, men luft det for legen din?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på helsekost og kjøp Femal. Det tar et par mnd, så er all PMS som blåst bort:)

Takk for tipset-Det skal jeg prøve. Har prøvd nattlysolje, men det funket dårlig. Men har ikke prøvd femal.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er ikke lege, men har lest at et SSRI skal være til hjelp. Om det lar seg kombinere med de medisinene du står på, kan jeg ikke uttale meg om, men luft det for legen din?

Mvh

Hei, jeg står på Ciprale ved siden av Lamictal, men det tar ikke symptomene.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pyttan

Takk for tipset-Det skal jeg prøve. Har prøvd nattlysolje, men det funket dårlig. Men har ikke prøvd femal.

Mvh

Jeg prøvde også nattlysolje. Hadde ingen effekt på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv akupunktur! Jeg hadde sterke PMS-plager og en mens-syklus på 10 dager med svært sterke blødninger; etter 3 behandlinger var dette normalisert.

Nå jobber vi med panikkangst som har kommet og gått i et par år - spennende..

Var i utgangspumktet skeptisk, men all tvil er fjernet! (Men anbefaler en akupunktør som er autorisert - ikke en med et helgekurs..)

LYKKE TIL og godt nytt år til deg og dine :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv akupunktur! Jeg hadde sterke PMS-plager og en mens-syklus på 10 dager med svært sterke blødninger; etter 3 behandlinger var dette normalisert.

Nå jobber vi med panikkangst som har kommet og gått i et par år - spennende..

Var i utgangspumktet skeptisk, men all tvil er fjernet! (Men anbefaler en akupunktør som er autorisert - ikke en med et helgekurs..)

LYKKE TIL og godt nytt år til deg og dine :-)

Takk for tipset;) Vet akupunktur hjelper for mye. Selv vet jeg ikke om jeg har råd nå. Går på rehab penger, er eneforsørger, og det er egentlig så vidt det går rundt. Godt nytt år til deg også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset;) Vet akupunktur hjelper for mye. Selv vet jeg ikke om jeg har råd nå. Går på rehab penger, er eneforsørger, og det er egentlig så vidt det går rundt. Godt nytt år til deg også;)

Takk, det samme til dere!

Ja, det er synd at det ikke går på refusjonsordningen.. Vet at akupunktørfoeningen har søknad inne nå - så la oss krysse fingre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...