Gjest wicky Skrevet 28. august 2001 Del Skrevet 28. august 2001 Jeg er en 32 år gammel kvinne som for ca 7 måneder siden fikk jeg en kul midt på det ene låret,som sitter "dypt" under huden. Den var ikke så veldig stor i begynnelsen, men ganske øm. Etterhvert så har den økt litt i størrelse, men den er ikke øm lenger. Den sitter forøvrig godt fast når jeg prøver og rikke på den. Hva kan dette være !?? Er ganske bekymret, siden den ihvertfall ikke blir mindre og blir borte..... Kan forøvrig inf om at jeg lenge har vært veldig slapp og følt meg syk. Er også under utredning hos lege/på sykehus pga vekslende avføring, smerter i kroppen, og i tillegg at jeg har hatt ubehag/trykk (kjennes ut som om det er et fremmedlegeme som sitter fast) under nedre del på venstre side bak ribbeina. Dette er noe som jeg merket av og til ifjor, men som bare har forverret seg og som nå kjennes konstant. Har også fått konstantert astma underveis - bruker Serevent, men er konstant hes uansett og det kjennes ut som om det er noe iveien langt nede i halsen. Har også lenge vært plaget med sorte/stive hår rundt brystvortene, og nå i de siste måneder har det også kommet endel rundt/under haken. Har også hatt celleforandringer i underlivet som er blitt behandlet med konisering samt at livmortappen er fjernet med "radiobølger" (?) nå tidl i våres (har forøvrig ikke sjekket hvordan det er der "nede" etter dette). Akkurat nå håper jeg inderlig ihvertfall på å få et godt svar på kulen på låret, da jeg ikke orker/tør og spørre min lege om... Skal ikke på gastroskopi før om 3 uker..... På forhånd tusen tusen takk for svar !!!! Beklager et ganske "rotete" innlegg, men jeg er virkelig frustrert av dette, har bare en drøm om og slippe alt dette negative, da jeg absolutt ikke er en negativ person !!!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/34083-kul-under-huden-p%C3%A5-det-ene-l%C3%A5ret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 29. august 2001 Del Skrevet 29. august 2001 Jeg er usikker på hva slags kul du har kjent under huden, men muligens dreier det seg om en lymfekjertel, en fettkul, en talgkjertel med eller uten infeksjon eller en infisert svettekjertel. Dessverre kan jeg ikke gi deg noen god pekepinn på hvilke av disse som er mest sannsynlige hos deg, og foreslår at du nevner kulen for legen din slik at du kan få stillet en sikker diagnose. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/34083-kul-under-huden-p%C3%A5-det-ene-l%C3%A5ret/#findComment-132103 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.