Axcia 4 191 0 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er det forskjell på mulighetene for kameraet, avhengig av hvilken type minnekort jeg velger å bruke? Jeg kan bruke SD-minnekort opp til 32 GB, eller Memory Stick PRO Duo å opp til 16 GB. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow 1 622 0 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ville anbefalt SD. Det er lettere å få tak i og billigere. Samtidig: siden det er speilrefleks du har bør du ikke gå får en helt sedvanlig sd, men en av extrem-typene. Da reagerer kameraet kjappere, og det går raskere å overføre bildene til datamaskinen din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanskje til hjelp 0 0 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 I praksis er det ingen forskjell mellom SD- og flash kort. Men begge typene kommer i varierende hastigheter og byggekvaliteter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia 4 191 0 Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 I praksis er det ingen forskjell mellom SD- og flash kort. Men begge typene kommer i varierende hastigheter og byggekvaliteter. Jeg vil ha et SDHC extreme-whatever. Et veldig bra et. Hvor kjøper jeg det billigst mulig? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia 4 191 0 Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Ville anbefalt SD. Det er lettere å få tak i og billigere. Samtidig: siden det er speilrefleks du har bør du ikke gå får en helt sedvanlig sd, men en av extrem-typene. Da reagerer kameraet kjappere, og det går raskere å overføre bildene til datamaskinen din. Jeg vil ha et SDHC extreme-whatever. Et veldig bra et. Hvor kjøper jeg det billigst mulig? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.