Gå til innhold

Nytt speilrefleks: minnekort SD eller flash?


Axcia

Anbefalte innlegg

Er det forskjell på mulighetene for kameraet, avhengig av hvilken type minnekort jeg velger å bruke?

Jeg kan bruke SD-minnekort opp til 32 GB, eller Memory Stick PRO Duo å opp til 16 GB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville anbefalt SD. Det er lettere å få tak i og billigere. Samtidig: siden det er speilrefleks du har bør du ikke gå får en helt sedvanlig sd, men en av extrem-typene. Da reagerer kameraet kjappere, og det går raskere å overføre bildene til datamaskinen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanskje til hjelp

I praksis er det ingen forskjell mellom SD- og flash kort. Men begge typene kommer i varierende hastigheter og byggekvaliteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I praksis er det ingen forskjell mellom SD- og flash kort. Men begge typene kommer i varierende hastigheter og byggekvaliteter.

Jeg vil ha et SDHC extreme-whatever. Et veldig bra et. Hvor kjøper jeg det billigst mulig? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville anbefalt SD. Det er lettere å få tak i og billigere. Samtidig: siden det er speilrefleks du har bør du ikke gå får en helt sedvanlig sd, men en av extrem-typene. Da reagerer kameraet kjappere, og det går raskere å overføre bildene til datamaskinen din.

Jeg vil ha et SDHC extreme-whatever. Et veldig bra et. Hvor kjøper jeg det billigst mulig? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...