Gjest fairchild 0 0 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Argh..... dette irriterer meg så...... Jeg står opp tidlig og trenger inderlig å legge meg tidlig, men hver gang samboeren min er ute på farten blir jeg urolig og får ikke lagt meg. Eller, jeg får lagt meg, men klarer ikke sovne før han kommer. Det er vel fordi jeg lurer på om det kan ha skjedd noe, ulykker og sånt. Så det ender jo med at jeg halve uken er kjempetrøtt og sur på han fordi han er borte så sent. Mannfolk altså :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Godt han ikke pendler da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia 4 191 0 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Godt han ikke pendler da Hehe! Jeg tenkte det samme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringerikskringla 344 0 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 slik er jeg også.Redd for og være alene hjemme. Tro hele tiden det kommer noen inn døra selv om den er lukket og låst og alle vinduer igjen.Nå er ikke min mann mye borte men når det skjer er jeg kjempe redd. For ett år siden dro han og barna på fjellet og jeg jobbet. Samme kveld de dro hadde vi ranskurs på jobb og de som hadde kurset hadde med en som skulle være ransmann og jeg har aldri vært så redd i hele mitt liv den kvelden.Forbannet meg på att det var siste gang jeg var på ranskurs og alene etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola 0 0 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 He he, sånn er jeg også.. Nå har vi jo ungene, og ikke er han borte så ofte heller, men iblant kommer han sent hjem 1-2 ganger i uka. Jeg blir bare liggende og vri meg under dyna til han er hjemme igjen. :-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.