Gå til innhold

Klarer ikke sove hjemme alene.....


Gjest fairchild

Anbefalte innlegg

Gjest fairchild

Argh..... dette irriterer meg så...... Jeg står opp tidlig og trenger inderlig å legge meg tidlig, men hver gang samboeren min er ute på farten blir jeg urolig og får ikke lagt meg. Eller, jeg får lagt meg, men klarer ikke sovne før han kommer. Det er vel fordi jeg lurer på om det kan ha skjedd noe, ulykker og sånt. Så det ender jo med at jeg halve uken er kjempetrøtt og sur på han fordi han er borte så sent. Mannfolk altså :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ringerikskringla

slik er jeg også.Redd for og være alene hjemme. Tro hele tiden det kommer noen inn døra selv om den er lukket og låst og alle vinduer igjen.Nå er ikke min mann mye borte men når det skjer er jeg kjempe redd.

For ett år siden dro han og barna på fjellet og jeg jobbet. Samme kveld de dro hadde vi ranskurs på jobb og de som hadde kurset hadde med en som skulle være ransmann og jeg har aldri vært så redd i hele mitt liv den kvelden.Forbannet meg på att det var siste gang jeg var på ranskurs og alene etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

He he, sånn er jeg også.. Nå har vi jo ungene, og ikke er han borte så ofte heller, men iblant kommer han sent hjem 1-2 ganger i uka. Jeg blir bare liggende og vri meg under dyna til han er hjemme igjen. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...