Gjest jeg hater kroppen min 0 0 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg har så store problemer med skam over kroppen min at jeg vegrer meg mot å ta opp problemer som er relatert til den og å bli tatt på. Tenker du og psykiatri kollegane dine "herregud så psykt, dette får noen andre ta seg av" noen gang, har du opplevd det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shamlessus 0 0 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg gjør det samme :-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Nei, det har jeg ikke opplevd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xbellax 0 0 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 De aller fleste behandlere har hørt absolutt alt før (med få unntak naturligvis men da snakker vi som regel om ekstreme tilfeller). Du kan ta det helt med ro, det du referer til er en helt normal opplevelse for deg å kjenne på, og helt normalt for en behandler å snakke om og hjelpe deg med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.