Gå til innhold

Forsinket mens???


Salia

Anbefalte innlegg

Nå har vi forsøkt å få barn i ca 2 år. Prossessen hos lege er satt i gang. Mannen min har levert prøver, og jeg er undersøkt. Neste steg var at jeg skulle føre blødningskalender. Det kunne jo bli spennende siden mensen har vært litt uregelmessig de siste par-tre årene.

Jeg satte i gang og skrev ned siste mens den 28 november. Siden det har jeg ventet og ventet. Riktignok har jeg hatt uregelmessigheter de siste årene, men mensen har alltid kommet innen 36 dagers syklus. I dag er jeg på dag 42 i syklus, og fremdeles ingen mens. Jeg tok graviditetstest i dag morges, men den var negativ. Jeg har blitt skuffet så mange ganger før, at jeg kjente at jeg bare var helt tom da jeg så den ene ensomme streken på testen. Jeg orket ikke reagere en gang.

Er det noen som har opplevd likende? Som kan fortelle meg hva som skjer med kroppen min? Kan jeg virkelig være gravid og samtidig ikke ha noe utslag på en test når jeg er såpass forsinket som nå? Eller er det ganske vanlig å ha så lang syklus? Veldig glad for tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...