Olav Femte 2 007 1 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei! Mange her på forumet skriver at Benzo avtar i styrke over tid og det kan føre til doseøkning. Vil bare innskyte at Xanor (alprazolam) ikke har den egenskapen. Den virker like bra hele tiden - man trenger altså ikke doseøkning. NHD har sagt tidligere, at de som må bruke Xanor - må belage seg på et livslangt forbruk. Dette kommer av at doseøkning er ikkeeksiterende. Ifølge studier i USA, har Xanor en viss antideppresiv også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Romanov 0 0 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Betyr det at man kan bruke f.eks 1 mg Xanor tre ganger daglig i 15 år _uten_ å bli immun og føle trang til å øke dosen for å oppnå samme effekt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olav Femte 2 007 1 Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Betyr det at man kan bruke f.eks 1 mg Xanor tre ganger daglig i 15 år _uten_ å bli immun og føle trang til å øke dosen for å oppnå samme effekt? Ja, det kan du - det eneste benzo som har den egenskapen.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olav Femte 2 007 1 Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Den har også (Xanor) - en viss antidepresive effekt i følge tester i USA. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Romanov 0 0 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, det kan du - det eneste benzo som har den egenskapen.... Jøss... Skulle ønske jeg visste det fra før. Jeg har brukt Stesolid i mange år, og nå er jeg oppe i doser på 10 mg 3-4 ganger daglig... Dette skal jeg jammen ta opp med legen min eller en psykiater! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.