Gå til innhold

Ang. Xanor


Olav Femte

Anbefalte innlegg

Hei! Mange her på forumet skriver at Benzo avtar i styrke over tid og det kan føre til doseøkning.

Vil bare innskyte at Xanor (alprazolam) ikke har den egenskapen.

Den virker like bra hele tiden - man trenger altså ikke doseøkning.

NHD har sagt tidligere, at de som må bruke Xanor - må belage seg på et livslangt forbruk. Dette kommer av at doseøkning er ikkeeksiterende.

Ifølge studier i USA, har Xanor en viss antideppresiv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Romanov

Betyr det at man kan bruke f.eks 1 mg Xanor tre ganger daglig i 15 år _uten_ å bli immun og føle trang til å øke dosen for å oppnå samme effekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at man kan bruke f.eks 1 mg Xanor tre ganger daglig i 15 år _uten_ å bli immun og føle trang til å øke dosen for å oppnå samme effekt?

Ja, det kan du - det eneste benzo som har den egenskapen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Romanov

Ja, det kan du - det eneste benzo som har den egenskapen....

Jøss... Skulle ønske jeg visste det fra før.

Jeg har brukt Stesolid i mange år, og nå er jeg oppe i doser på 10 mg 3-4 ganger daglig...

Dette skal jeg jammen ta opp med legen min eller en psykiater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...