Gå til innhold

Venneforspørsel på facebook


fyrlykt

Anbefalte innlegg

Stort sett sender jeg aldri venneforespørsler på facebook, ser ikke helt vitsen i å ha mange venner jeg likevel ikke har noen kontakt med hverken i RL eller på sidene.

I dag fikk jeg forespørsel fra en perifer bekjent, kjenner vedkommende gjennom barna. Etter at jeg hadde godkjent forespørselen fikk jeg opp statusen hennes på min vegg. Var også innom og leste litt på hennes vegg.

Nå et par timer etterpå får jeg ikke fram noe om henne, og får ikke opp fanen for vegginnlegg på hennes profil. Greit nok det, hun har blokkert meg fra å se dette, men jeg lurer jo på hvorfor hun vil være min venn på facebook når hun likevel ikke vil dele noe med meg...?

Merkelig synes jeg. Kunne forstått det hvis jeg sendte venneforespørsel og hun følte at hun ikke kunne avslå selv om hun ikke hadde lyst til å ha meg som venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kanskje til hjelp

På facebook er det mulig å velge hva man vil at "vennene" sine skal se på profilen. Det er mulig å gjøre det slik at alle vennene blir blokkert fra å se hva som står på veggen. Så det er ikke sikkert at det bare er deg som er blokkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest take it or leave it

Se det ann,kanskje bare litt facebook krøll? Det hender innimellom at jeg ikke kommer inn på sider til venner, for så plutselig å komme inn der igjen...Da slår jeg meg til ro med at det bare er litt trøbblete facebook surr. Om du derimot overhodet ikke kommer inn på hennes profil etter noen dager,ja da hadde jeg droppa henne. Mest sannsynlig er hun en kikker som skal få med seg det meste om de fleste uten å bidra med noe selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FB-eren

Jeg skjønner hva du snakker om, og mener det må være en feil hos Facebook.

Det er nemlig slik at du skal kunne filtrere hva andre ser av profilen din. Innstillingene er nylig blitt endret så du kan ikke filtrere så mange enkeltfunksjoner som før, nå kan du kun velge å filtrere bort ENTEN det du selv har lagt ut på veggen din, ELLER det andre har skrevet på din vegg.

Jeg vil gjerne skjule min statusoppdatering fra enkelte, men dette lar seg ikke gjøre uten å blokkere disse fra å se alt jeg legger ut. Og slik innstillingene er nå - hele vegg-fanen forsvinner, selv om jeg tillater dem å se alt som skrives til meg fra andre.

Dermed er det pr nå slik at enten må alle få se alt, eller så forsvinner vegg-fanen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender ganske ofte at man åpner en venns profil og den er helt blank. Noen timer senere er alt i orden. Bare en feil ved Facebook tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

På facebook er det mulig å velge hva man vil at "vennene" sine skal se på profilen. Det er mulig å gjøre det slik at alle vennene blir blokkert fra å se hva som står på veggen. Så det er ikke sikkert at det bare er deg som er blokkert.

''Det er mulig å gjøre det slik at alle vennene blir blokkert fra å se hva som står på veggen''

Hehe, så kan man kose seg med veggen helt selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du snakker om, og mener det må være en feil hos Facebook.

Det er nemlig slik at du skal kunne filtrere hva andre ser av profilen din. Innstillingene er nylig blitt endret så du kan ikke filtrere så mange enkeltfunksjoner som før, nå kan du kun velge å filtrere bort ENTEN det du selv har lagt ut på veggen din, ELLER det andre har skrevet på din vegg.

Jeg vil gjerne skjule min statusoppdatering fra enkelte, men dette lar seg ikke gjøre uten å blokkere disse fra å se alt jeg legger ut. Og slik innstillingene er nå - hele vegg-fanen forsvinner, selv om jeg tillater dem å se alt som skrives til meg fra andre.

Dermed er det pr nå slik at enten må alle få se alt, eller så forsvinner vegg-fanen...

Hos denne personen er vegg-fanen ikke synlig for meg i allefall.

På alle andre venner ser jeg vegg-fanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FB-eren

Hos denne personen er vegg-fanen ikke synlig for meg i allefall.

På alle andre venner ser jeg vegg-fanen.

Det er jeg helt sikker på at hun ikke er klar over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...