Gå til innhold

NHD: PTSD og drømmer


Gjest Pyttan

Anbefalte innlegg

Gjest Pyttan

Jeg har post traumatisk stressyndrom etter incest, voldtekt og en ektemann som mishandlet meg. Jeg har ofte drømmer om natten om alt som har vært og våkner lam i bena og i full panikk.

Den siste tiden har imidlertid alt forandret seg. Jeg drømmer at han som utsatte meg for incest tar meg igjen og det føles godt. Jeg drømmmer at min ektemann som mishandlet meg redder meg ut av mange vanskelige situasjoner. J

Jeg våkner glad og fornøyd, men utover dagen kommer minnene og jeg gråter masse.

Hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Beate Bee

Det virker på meg som du nå er i en intens bearbeidelsesprosess og at underbevisstheten din jobber for deg.

Det går noen skritt frem og noen tilbake, mange følelser, vonde og gode.

Kanskje post-traumene dine er i ferd med å slippe taket?

Jeg gikk igjennom noe som kan ligne på det du skriver om. Veldig intens over en periode på ca 1 år. Etter å ha slitt med PTSD siden jeg var liten jente.

Livet mitt nå er delt opp i før/etter denne fasen og jeg har funnet fred.

Men det var mye snørr og tårer det året....veldig tøft og intenst.

Men så ble det lenger og lenger mellom hver "tørn".

Håper dette går samme vei for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...