Gjest Usikker3 0 0 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg er så usikker på meg selv, er jeg stygg eller fin ? Vet dere hvordan man kan få en tilbakemelding på sitt utsenede ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia 4 191 0 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Legg ut et bilde her, og resten av DOL-verden vil svare deg :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jfdsøafj 0 0 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 hotornot.com Ta selvsagt det beste bildet du har, eller legg ut flere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Du er unik 0 0 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Tryggheten på den du er...skal du ha inni deg...uvhengig av hva resten av verden mener om deg... Uten fordommer mot deg selv eller mot andre... Du er unik...på lik linje med alle andre...akkurat som du er... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx 18 710 94 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Bare å sende bildet det.-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siameser 665 5 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Gå i nærmeste butikk, hils og smil til personen bak kassen, og se etter om de smiler tilbake eller tar et skritt bakover. Spøk til side: De aller aller fleste mennesker har et helt vanlig utseende. Den halve prosenten jeg ikke syns er noe fine, er det fordi de har et stygt ansiktsuttrykk...et surt fjes, spiser med åpen munn med vilje, blåser røyk på folk med vilje osv. Det finnes like mange versjoner av hva som er stygt og fint som det finnes mennesker på jorda. Du er fin for noen, og sannsynligvis helt normal for de aller fleste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solfryd 0 0 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Gå i nærmeste butikk, hils og smil til personen bak kassen, og se etter om de smiler tilbake eller tar et skritt bakover. Spøk til side: De aller aller fleste mennesker har et helt vanlig utseende. Den halve prosenten jeg ikke syns er noe fine, er det fordi de har et stygt ansiktsuttrykk...et surt fjes, spiser med åpen munn med vilje, blåser røyk på folk med vilje osv. Det finnes like mange versjoner av hva som er stygt og fint som det finnes mennesker på jorda. Du er fin for noen, og sannsynligvis helt normal for de aller fleste. Fint sagt! Og riktig etter min mening. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.