Gå til innhold

Stygg eller fin


Gjest Usikker3

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker3

Jeg er så usikker på meg selv, er jeg stygg eller fin ?

Vet dere hvordan man kan få en tilbakemelding på sitt utsenede ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Du er unik

Tryggheten på den du er...skal du ha inni deg...uvhengig av hva resten av verden mener om deg...

Uten fordommer mot deg selv eller mot andre...

Du er unik...på lik linje med alle andre...akkurat som du er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå i nærmeste butikk, hils og smil til personen bak kassen, og se etter om de smiler tilbake eller tar et skritt bakover.

Spøk til side: De aller aller fleste mennesker har et helt vanlig utseende. Den halve prosenten jeg ikke syns er noe fine, er det fordi de har et stygt ansiktsuttrykk...et surt fjes, spiser med åpen munn med vilje, blåser røyk på folk med vilje osv.

Det finnes like mange versjoner av hva som er stygt og fint som det finnes mennesker på jorda. Du er fin for noen, og sannsynligvis helt normal for de aller fleste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest solfryd

Gå i nærmeste butikk, hils og smil til personen bak kassen, og se etter om de smiler tilbake eller tar et skritt bakover.

Spøk til side: De aller aller fleste mennesker har et helt vanlig utseende. Den halve prosenten jeg ikke syns er noe fine, er det fordi de har et stygt ansiktsuttrykk...et surt fjes, spiser med åpen munn med vilje, blåser røyk på folk med vilje osv.

Det finnes like mange versjoner av hva som er stygt og fint som det finnes mennesker på jorda. Du er fin for noen, og sannsynligvis helt normal for de aller fleste. :)

Fint sagt! Og riktig etter min mening. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...