Gå til innhold

Hoppe - del 3


Gjest Hoppeheia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hoppsanheisan

Jepp. Hoppet i rent raseri da katten min kom inn med en av småpippene fra fuglehuset rett utenfor vinduet mitt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppeheia

Jepp. Hoppet i rent raseri da katten min kom inn med en av småpippene fra fuglehuset rett utenfor vinduet mitt :(

Det er jo ikke kattens feil da, den følger bare instinktet sitt. Du får slå deg med en banan i hodet for at du slapp den ut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppsanheisan

Det er jo ikke kattens feil da, den følger bare instinktet sitt. Du får slå deg med en banan i hodet for at du slapp den ut. ;)

He he, du har vel rett.

Ikke for det, gullungen må jo ut da. Han har katteluke så han flyr rundt som han vil :D

Er liksom greit at han tar både fugl og mus til vanlig, det er instinkter og helt okey. Men i dag så hadde han klart å ta en fra fuglehuset og det blir litt bastialsk at jeg legger ut mat til dem og at katten tar dem etterpå :(

Var sint på meg selv også, for det sto et lite hundehus på terassen ved fulgehuset. Der hadde katten gjemt seg. Dårlig at jeg ikke har ryddet så det er fri sikt for fuglene.

Har jo så klart flyttet alt nå, nå kan ingen av kattene komme innpå uten at smådunballene ser det på god avstand :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bluppblupp

Koselig! Jeg håper du fikk en god natt. :)

Takk, den var så god atte, helt til jeg våknet av naboens boring. Da hoppa hjertet litt ekstra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppeheia

Takk, den var så god atte, helt til jeg våknet av naboens boring. Da hoppa hjertet litt ekstra ;)

Bra du ikke hoppet på h*n av sinne da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...