Gå til innhold

Bra restaurant i Oslo?

Gjest Fridaysgjeng no more
 Del

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

willow

Anbefaler Olivia på Aker Brygge. Fantastisk mat, og deilig atmosfære. Kan være lurt å bestille bord på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Jeg har vært på en fantastisk thai-restaurant like bak Aker Brygge en gang. Der vil jeg gjerne spise igjen :-) Husker ikke navnet, men det går sikkert an å finne det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Jeg har vært på en fantastisk thai-restaurant like bak Aker Brygge en gang. Der vil jeg gjerne spise igjen :-) Husker ikke navnet, men det går sikkert an å finne det ut.

http://yayas.no/

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Takk for link. Da har jeg bestilt. Hørtes ut som en opplevelse

Bra valg :) Jeg skal dit med unga mine snart. De har bare vært der en gang før, men har spurt om vi ikke kan spise der igjen. :)

Håper dere får en hyggelig kveld. Maten der er nydelig, og man blir ikke ruinert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...