Gå til innhold

livet på vent.


Gjest missmoo

Anbefalte innlegg

Gjest missmoo

Hater min bestemor. Samtidig er jeg forferderlig glad i henne, har vært svært knyttet til hun hele livet. Men nå er hun kreftsyk og døende. Hun var og døende med kreft for over 1 år siden, men ble bedere. Jeg har ikke så mange andre enn henne så jeg har det veldig tungt om dagen. Jeg lurer ofte på om jeg bare må ta mitt eget liv.... for dette orker jeg ikke mere, og livet mitt kan aldri ta seg opp som før igjenn! Jeg er ensom, klarer ikke ha kjæreste eller være sammen venner. Jeg venter rett og slett på at hun skal dø! Jeg ville blitt så letta! Har satt livet mitt på vent i langt over et år nå, og han jeg er utrolig glad i måtte gå videre. Ingen klarer og få meg glad, prøver jeg... får jeg et enormt sinne!!! Jeg er raaaasende for at livet mitt går i vasken. Barn får jeg heller ikke og det er snart for sent! Hva skal jeg gjøre! Jeg vil faktisk dø nå! Men aner ikke hvordan jeg skal få det til! Gruer meg så innmari til hun går bort.... at jeg tørr ikke begynne og leve før hun er vekk! Jeg er så sinna på henne! Men vet jo at det ikke rimer helt heller da, stakkars! Sinna på mine foreldre som har sviktet, sånn at jeg måtte knytte meg så til mine besteforeldre! Jeg orker ikke mere! Jeg trenger noen mennesker å stole på i livet mitt for å fungere! Er det mulig og takle dette bedere? Er det normalt, eller er det jeg som er syk???Hvordan får man til det isåfall???? Men takker for svar hvis det er noen som gjør det? hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Du må skaffe deg hjelp for dette helvete du lever i, dette er gått så langt at du kommer ikke ut av det på egenhånd. Får du noen form for hjelp fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...