Gjest Venter på ledig plass 0 0 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Noen som vet hvor ofte listene over hvor mange ledige plasser hver enkelt fastlege har oppdateres? Er det hver dag eller kun den første hver måned? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 876 5 438 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hele tiden. ) Jeg hang nemlig på telefonen daglig den gangen jeg skulle skifte fastlege og ville ha en bestemt lege. Selvfølgelig skulle jeg reise bort til utlandet akkurat da tidspunktet nærmet seg at han hadde plass, men jeg traff på ei meget trivelig dame på NAV (det het vel trygdekontoret ennå den gangen kanskje) som noterte meg ned på en "privat" venteliste og smatt meg inn på lista da han fikk ledig kapasitet. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! 0 0 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg ble av en lege tipset til å sjekke den 30.i mnd. Men følg med daglig, så er du sikker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.