Gå til innhold

Nakenskanner


Elis31

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er helt enig. Jeg er livredd hver gang jeg skal ta fly, og ser en potensiell terrorist i hver eneste medpassasjer..:-)

Synes det er en liten pris å betale for sikkerheten. Når no en gang verden er som den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke helt komfortabel

Jeg er virkelig ikke genert og har et godt forhold til kroppen min. Og jeg vet at de ikke skal kunne sette bildene opp mot personen siden etter sjekken. Men av en eller annen merkelig grunn så liker jeg ikke tanken på det der!

Jeg skjønner det er bra i forhold til sikkerhet og sånn, og ønsker meg jo den sikkerheten selv, men jeg er altså ikke komfortabel med å vite at folk kan se meg naken som det på flyplassen. Aner altså ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Gjerne nakenscanner for økt sikkerhet.

Må bare holde skjermene skjult så ikke "alle" ser.

De som jobber bak slike skjermer blir "immun" mot nakenhet og vil ikke "se" på det vi evt er sjenert for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å bli kroppsvisitert foran alle de andre så jeg ville synes det var en kjempefordel. Jeg synes det er ubehagelig når de stikker hånda nedi buksa mi og ev bh og andre glaner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bekymrer meg med hensyn til strålingsmengden og det faktum at jeg er gravid.

Rapporter om økt abortforekomst hos sikkerhetspersonell på flyplasse som har denne installert har ikke akkurat gjort at jeg føler meg tryggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bekymrer meg med hensyn til strålingsmengden og det faktum at jeg er gravid.

Rapporter om økt abortforekomst hos sikkerhetspersonell på flyplasse som har denne installert har ikke akkurat gjort at jeg føler meg tryggere.

Du skal helst ikke reise så altfor mye med fly når du er gravid da. Bør være enkelt å holde seg unna. Dessuten er det kanskje nok at gravide kroppsvisiteres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...