Gjest informanten 0 0 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 For noen år siden var jeg informant i en hovedfagsoppgave. Etter intervjuene skjedde det så mye i livet mitt at jeg aldri fikk lest oppgaven. Jeg prøver å finne henne i telefonkatalogen, men finner henne ikke. Tror dere psykologforeningen kan hjelpe til med å finne ut hvor hun jobber, evnt et mobilnumer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Googlet det 0 0 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har du prøvd å google henne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest informanten 0 0 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har du prøvd å google henne? jepp, får ingen relevante treff. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken 39 325 4 046 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 For å få lest hovedoppgaven hennes, så kan du starte med å søke i bibsys. Alternativt kontakte universistetsbiblioteket ved den utdanningsinstitusjon hun skrev sin hovedoppgave ved. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest informanten 0 0 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 For å få lest hovedoppgaven hennes, så kan du starte med å søke i bibsys. Alternativt kontakte universistetsbiblioteket ved den utdanningsinstitusjon hun skrev sin hovedoppgave ved. problemet er at hun skrev oppgaven sin for et svenskt universitet. Jeg husker ikke akkkurat hvilket universitet det var akkurat nå. Det var noe utvekslingsavtale mellom universitetet i oslo og det i Sverige. Jeg vet ikke om jeg kan få lånt bøker fra Sverige gjennom Bibsys 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken 39 325 4 046 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 problemet er at hun skrev oppgaven sin for et svenskt universitet. Jeg husker ikke akkkurat hvilket universitet det var akkurat nå. Det var noe utvekslingsavtale mellom universitetet i oslo og det i Sverige. Jeg vet ikke om jeg kan få lånt bøker fra Sverige gjennom Bibsys Da hadde jeg kontaktet universitetsbiblioteket i oslo og bedt dem om hjelp til å finne oppgaven. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 852 5 424 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 problemet er at hun skrev oppgaven sin for et svenskt universitet. Jeg husker ikke akkkurat hvilket universitet det var akkurat nå. Det var noe utvekslingsavtale mellom universitetet i oslo og det i Sverige. Jeg vet ikke om jeg kan få lånt bøker fra Sverige gjennom Bibsys ''. Jeg vet ikke om jeg kan få lånt bøker fra Sverige gjennom Bibsys'' Joda, kontakt biblioteket ditt og spør, vi låner i alle fall inn fra Sverige av og til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.