Hushjelpen 771 0 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Pandurobutikken i nærheten her var utsolgt, visste ikke når det kom inn igjen... Er det andre butikker som kan ha dette? Oslo/Akershus? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 801 5 399 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Andre hobbybutikker? Skreddere? Butikker som fører et visst utvalg i tekstil metervare? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hushjelpen 771 0 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Andre hobbybutikker? Skreddere? Butikker som fører et visst utvalg i tekstil metervare? IKEA for eksempel, de selger endel stoff, tror du de har fyllvatt og? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 801 5 399 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 IKEA for eksempel, de selger endel stoff, tror du de har fyllvatt og? Vet ikke, tenkte mer på mindre forretninger. Vet jeg kjøpte fyllvatt i "løs vekt" på slike forretninger for en del år siden, men hvilke slike som finnes i Oslo har jeg ingen anelse om. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hushjelpen 771 0 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Vet ikke, tenkte mer på mindre forretninger. Vet jeg kjøpte fyllvatt i "løs vekt" på slike forretninger for en del år siden, men hvilke slike som finnes i Oslo har jeg ingen anelse om. ) Ok, takk anyway:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jessing 0 0 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Sist jeg var innom, hadde panduroforhandleren på Jessheim det inne. Naboskapet tror jeg de heter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi 2 737 1 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Forretninger for sytilbehør pleier å ha fyllvatt - og noen garnforretninger også. Men du har kanskje allerede vært og handlet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.