Gå til innhold

Lyskesmerter/smerter i pung/nyrer

Anbefalte innlegg

Gjest pondering

Fikk for et par uker siden til dels store smerter i pungen, eller rettere sgt fra nedre del av pungen, oppover på baksiden, og videre i lysken i retning nyrene. smertene kom på begge sider, men var ikke like intense på begge sider samtidig, dog hovedsaklig på høyre side. etter ca 8-9dager ga det seg, og jeg gjorde ikke noe mer med det. etter nok en uke ser det ut til at jeg har fått det tilbake, men nå konsentrert til venstre side.

Det som så ut til å hjelpe, var å drikke store mengder vann.

Jeg er i et stabilt parforhold, og hadde annen partner sist for ca 1år siden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34135-lyskesmertersmerter-i-pungnyrer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Det er ikke mulig å si sikkert hva dette kan være. Slike symptomer kan være alt fra nyrestein (!) til infeksjon i bitestikler eller prostatitt - evt. muskelsmerter i bekkenet.

Er dette plagsomt eller varer en stund, bør du bli undersøkt av lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...