Gå til innhold

Ang. teksten på allmennmedisin

Anbefalte innlegg

Jeg fikk bare lyst til å si at det ikke burde stå at man kan få svar fra fagpersoner og lesere i allmennmedisinsk forum, da det faktisk ikke er tilknyttet noe fagperson der. Teksten blir sterkt misvisende for folk som ikke er kjente her og håper på et svar fra en lege.

Det burde stå at dere for tiden ikke har allmennlege, men at det er greit å utveklse erfaringer - noe i den stilen som dere har i andre fora hvor fagpersonen har slutta.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/341364-ang-teksten-p%C3%A5-allmennmedisin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor ble det av legen som var tilknyttet forumet? Var ikke lenge han var der.

Det har vært leger her nesten i hele DOL sin tid, og det føler jeg meg sikker på! Har brukt siden fra midten av nittitallet. I starten var det til og med gratis...

Godt vi i det minste har en gratis psykiater :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...