Gjest J31! Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Kan du slette innlegget mitt på psykiatri, "viktig 1" og "viktig 2"? Ser jeg skulle ventet noen dager med å sende det fordi det kan oppfattes som at jeg fisker eller noe i den dur mht dette med nick. Det var overhodet ikke i tankene mine Det var dumt å nevne det, jeg så det ikke før etterpå, fordi jeg tenkte detaljer fra A til Å. Jeg bad kun om bekreftelse på om jeg hadde skjønt dette med noe som har enormt stor betydning for meg i livet mitt. Det har også betydning mht dol. Jeg skrev hvorfor jeg ønsket bekreftelse på det. Men jeg har også full forståelse for at det kan se ut som noe annet. Og jeg har fått med meg det nhd skrev om at jeg skulle fulgt oppfordringen uten å spørre mer om det. Men steng meg ute hvis du ikke tror meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341572-webmaster-eller-nhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.