Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan du slette innlegget mitt på psykiatri, "viktig 1" og "viktig 2"?

Ser jeg skulle ventet noen dager med å sende det fordi det kan oppfattes som at jeg fisker eller noe i den dur mht dette med nick. Det var overhodet ikke i tankene mine :( Det var dumt å nevne det, jeg så det ikke før etterpå, fordi jeg tenkte detaljer fra A til Å.

Jeg bad kun om bekreftelse på om jeg hadde skjønt dette med noe som har enormt stor betydning for meg i livet mitt. Det har også betydning mht dol. Jeg skrev hvorfor jeg ønsket bekreftelse på det. Men jeg har også full forståelse for at det kan se ut som noe annet. Og jeg har fått med meg det nhd skrev om at jeg skulle fulgt oppfordringen uten å spørre mer om det.

Men steng meg ute hvis du ikke tror meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/341572-webmaster-eller-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...