Gå til innhold

Slette innlegg med personopplysninger - haster

Anbefalte innlegg

Gjest kinelle

Skulle legge ved en link og glemte å logge meg av før jeg kopierte adressen og la ut linken. Alle mine personopplysninger kommer opp.

hadde vært veldig fint om dere hadde slett det raskest mulig.

Innlegget er skrevet 21.31

''Jeg ville ikke byttet linser uten kontroll først. Han kan sikkert fint bytte til døgnlinser eller månedslinser men en optiker bør anbefale hvilke som passer hans øye.

Når du bestiller på nett må du oppgi feks krumning på linsen. Det er ikke så mange alternativer, avhenger litt av typen, men han må vite hvilken størrelse som passer hans øye. Tror også diameteren kan variere og at det er noe man må fylle ut når man bestiller.

Så optiker først!

Her kan du se litt av utvalget og jungelen :)http://www.yourlenses.no/kassa.php?delete=1&id=440''

Fortsetter under...

Gjest Niccola

Får ikke opp noen personopplysninger jeg. De utfylte feltene fulgte nok ikke med i linken her, men lå inne lokalt på din PC.

Psst - neste gang sender du mail til webmaster, ellers risikerer du som nå å opplyse flere om hva som er skjedd. ;-)

Gjest kinelle

Får ikke opp noen personopplysninger jeg. De utfylte feltene fulgte nok ikke med i linken her, men lå inne lokalt på din PC.

Psst - neste gang sender du mail til webmaster, ellers risikerer du som nå å opplyse flere om hva som er skjedd. ;-)

Åhh - nå reddet du nattesøvnen!

Hvordan skriver jeg mail til webmaster?

Var det jeg ville for jeg tenkte som du påpekte at da fikk alle vite det, men skjønte ikke hvordan.

Vet du hvordan man kan kopiere innlegg? Altså slik at det blir en link. Jeg måtte kopiere for å vise innlegget jeg mente.

candyqueen_83

Jeg åpnet den linken i stad, og det kom ikke opp noen personopplysninger. Når jeg åpner linken nå, kommer det opp min samboers opplysninger siden han bestilte derfra :o)

Annonse

Gjest Niccola

Åhh - nå reddet du nattesøvnen!

Hvordan skriver jeg mail til webmaster?

Var det jeg ville for jeg tenkte som du påpekte at da fikk alle vite det, men skjønte ikke hvordan.

Vet du hvordan man kan kopiere innlegg? Altså slik at det blir en link. Jeg måtte kopiere for å vise innlegget jeg mente.

Helt nederst på siden står en link til webmaster, og når du holder markøren på den kommer det opp en mailadresse i rammen nede til venstre på skjermen: [email protected]

Jeg har aldri lært meg å linke til enkeltinnlegg, dessverre.. :-)

Gjest kinelle

Helt nederst på siden står en link til webmaster, og når du holder markøren på den kommer det opp en mailadresse i rammen nede til venstre på skjermen: [email protected]

Jeg har aldri lært meg å linke til enkeltinnlegg, dessverre.. :-)

Tusen takk Niccola!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...