Gå til innhold

Svette

Anbefalte innlegg

Gjest nettnasse

Hei, jeg er en gutt på 17 år som har et svetteproblem. Med en gang kroppen vet at jeg er på vei til skolen, kjæresten eller andre sosiale aktiviteter begynner det å piple ut svette i armhulene. Det lukter sjelden noe særlig, men jeg får svære svetteringer under armene som også går gjennom gensere. Det hjelper ikke uansett hva slags klær jeg går i. Jeg kan gå i t-skjorte og shorts, eller for den saks skyld naken, det pipler like herlig. Dette skjer HVER DAG uten unntak, men stopper med en gang jeg kommer hjem. Jeg har også en fysisk anstrengende jobb, hvor arbeidstemperaturen ofte er høy, allikevel er jeg knusktørr. Jeg har god selvtillit og mange venner, og er ikke nervøs blandt folk, men allikevel tror jeg kanskje dette er årsaken. Jeg går utfra at det ikke går an å helbrede, men evt. hvilke deodoranter har ekstremt god antiperspirant virkning? Noen andre råd? Takk for svar fra alle.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34174-svette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...