Gjest tetouan Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 hei jeg er 100 prosent uføre trygde med yrke skade, so lurte jeg på hvist jeg flytte fra norge myeste jeg den for dele med yrke skade??? skal flytte til espania eller marokko.. 0 Siter
Advokat Thomas Myran Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Innlegget kan dessverre ikke besvares da fagpersonen ikke fant tilstrekkelig informasjon i spørsmålet. Brukeren blir selvfølgelig ikke belastet for dette. Vennligst forsøk vår søk funksjon for liknende spørsmål. 0 Siter
Gjest Trygdegutten Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Du kan flytte til land innenfor EU og beholde trygdemedlemskapet ditt, men flytter du utenfor må du betale en årlig trygdeavgift. Dette forutsetter at du har varig uføretrygd. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Du kan flytte til land innenfor EU og beholde trygdemedlemskapet ditt, men flytter du utenfor må du betale en årlig trygdeavgift. Dette forutsetter at du har varig uføretrygd. Dette svaret er ikke helt riktig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.