Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest migueline
Skrevet

Jeg reagerer på harselering av meg i en tråd på Åpent forum -Jeg skal ha norsk-somalsk svigersønn.

Føler meg latterliggjort, ydmyket og harselert med uten grunn.

Fortsetter under...

Gjest migueline
Skrevet
  spørreren skrev (På 25.1.2010 den 13.45):

Hvorfor startet du tråden?

For å lufte tankene mine der og da. Hva ellers? Datteren min har en mørkhudet kjæreste med opprinnelse fra Somalia.

candyqueen_83
Skrevet
  migueline skrev (På 25.1.2010 den 13.51):

For å lufte tankene mine der og da. Hva ellers? Datteren min har en mørkhudet kjæreste med opprinnelse fra Somalia.

Men du må jo regne med at folk svarer deg.

Gjest migueline
Skrevet
  candyqueen_83 skrev (På 25.1.2010 den 13.52):

Men du må jo regne med at folk svarer deg.

Du trenger ikke ta dette til deg. Jeg tror du vet hva jeg snakker om.

candyqueen_83
Skrevet
  migueline skrev (På 25.1.2010 den 13.55):

Du trenger ikke ta dette til deg. Jeg tror du vet hva jeg snakker om.

Tar ikke til meg noe som helst av dette jeg.

Annonse

Skrevet

Du kan jo ikke regne med at alle har samme oppfatning som deg selv, og hvis du velger å dele dine tanker på et åpent forum får du regne med at det kan bli diskusjon av det.

Gjest migueline
Skrevet
  Bookworm skrev (På 27.1.2010 den 13.43):

Du kan jo ikke regne med at alle har samme oppfatning som deg selv, og hvis du velger å dele dine tanker på et åpent forum får du regne med at det kan bli diskusjon av det.

Det er ikke snakk om å diskutere, men å harselere. Tråden er slettet, og du vet utmerket godt hva dette dreier seg om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...