nick Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 De har forsøkt å skyte kosebamsen. I utgangspunktet tenkte jeg at, endelig, nå har våre nye landsmenn tatt litt ansvar og satt inn et støt for å løse Norges innvandringsproblem nr 1. Men det er jo så mange som kunne tenkt seg å ta livet av nissen, så jeg er ikke helt sikker. Amerikanerne? Tror ikke det, selv om de sikkert har lyst. Det er vel noen gamle fiender som står bak, men politiet har nok en lang liste over folk med motiv. Man kan jo håpe at han flytter, men det er det vel ikke en snøballs sjanse i helvete for at han gjør. 0 Siter
Gjest Pefectly Lonley Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Er enig med deg. Om han ble drept hadde jeg ikke grått akkurat. 0 Siter
Gjest migueline Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Det er forhåpentligvis ingen i Norges land som støtter slik skyting som skjedde i natt på Mullah Krekars hjem. 0 Siter
Gjest lovinda lace Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Er enig med deg. Om han ble drept hadde jeg ikke grått akkurat. Ikke jeg heller. Få gjort noe med krapylet. 0 Siter
Gjest migueline Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Er enig med deg. Om han ble drept hadde jeg ikke grått akkurat. hvis jeg pleide å gråte når noen ble drept så gråt jeg konstant. Jeg støtter likevel ikke under noen omstendigheter slik lovløshet. 0 Siter
Gjest migueline Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Ikke jeg heller. Få gjort noe med krapylet. Lovlig. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Er det greit å skyte alle du ikke liker? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Det er forhåpentligvis ingen i Norges land som støtter slik skyting som skjedde i natt på Mullah Krekars hjem. ''Det er forhåpentligvis ingen i Norges land som støtter slik skyting som skjedde i natt på Mullah Krekars hjem.'' Det er _garantert_ en hel del i Norge som støtter dette - det finnes jo alle slags (mer eller mindre gale) mennesker ;-) Jeg personlig støtter det selvsagt ikke, men må innrømme at jeg ikke tenkte så veldig mye over det heller, da... 0 Siter
Gjest lovinda lace Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Lovlig. Har jeg sagt noe annet? 0 Siter
sheba Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Må innrømme at jeg ikke brydde meg særlig om det nyhetsoppslaget, men jeg synes jo ikke det er noe å rope hurra for om han hadde blitt skutt. Pælm ham heller ut av landet, om ikke han kan sendes til Irak så er det flere land som har bedt om å få ham utlevert. 0 Siter
Gjest fattigmor Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 skulle ikke forundre meg, at han i scenesatte det hele selv! Nå får han beskyttelse og får lov å bli her enda leeeengre. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 skulle ikke forundre meg, at han i scenesatte det hele selv! Nå får han beskyttelse og får lov å bli her enda leeeengre. Det har han sikkert ikke gjort... Men han burde vært deportert for lenge siden, så hadde vi sluppet dagens dyre situasjon! 0 Siter
Sør Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Det har han sikkert ikke gjort... Men han burde vært deportert for lenge siden, så hadde vi sluppet dagens dyre situasjon! Så du vil at Norge skal bryte Menneskerettighetene? Med vennlig hlisen 0 Siter
Gjest fattigmor Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Det har han sikkert ikke gjort... Men han burde vært deportert for lenge siden, så hadde vi sluppet dagens dyre situasjon! enig! men han er en slu djevel og mange irakere blir sendt ut nå..så dette blir spennende å følge med på! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Så du vil at Norge skal bryte Menneskerettighetene? Med vennlig hlisen Vil tvertimot, Norge bør følge menneskerettighetene! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 enig! men han er en slu djevel og mange irakere blir sendt ut nå..så dette blir spennende å følge med på! ''enig! men han er en slu djevel og mange irakere blir sendt ut nå..så dette blir spennende å følge med på!'' Det synes ikke jeg. Finnes ingenting spennende med å leke med folks liv:( Synes du det, så er du SYK! 0 Siter
Sør Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Vil tvertimot, Norge bør følge menneskerettighetene! Og da kan Norge ikke sende ut Mullah Krekar, ettersom han risikerer tortur og dødsstraff i Irak, ikke sant? (I følge Iraks regjering.) 0 Siter
nick Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Skrevet 26. januar 2010 skulle ikke forundre meg, at han i scenesatte det hele selv! Nå får han beskyttelse og får lov å bli her enda leeeengre. Men han riskerer jo livet sitt dersom han blir i Norge, så da burde dette åpne for å sende han en tryggere plass, f.eks. Irak. 0 Siter
Gjest fattigmor Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 ''enig! men han er en slu djevel og mange irakere blir sendt ut nå..så dette blir spennende å følge med på!'' Det synes ikke jeg. Finnes ingenting spennende med å leke med folks liv:( Synes du det, så er du SYK! nei ,nei det var ikke slik ment! Jeg tenkte på Politiet,som jobbet med Saken...om de klarer å rydde opp i skytingen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.