Gå til innhold

oppblåsthet

Anbefalte innlegg

Gjest jente32
Skrevet

Jeg har de tre siste månedene vært veldig oppblåst i magen. Blir spesielt oppblåst etter måltider, men hevelsen i nedre del av magen er konstant. Kjenner spreng særlig etter måltider.Det er blitt tatt blodprøver for matallergier/intoleranse,coeliaki, og alle disse var normale. Har lenge hatt problemer med vekselsvis mye luft, treg avføring, og lengre perioder med diare, men har aldri vært konstant oppblåst som jeg er nå.Kjenner en del ubehag i nedre del av magen, særlig når jeg har diare. Jeg er 32 år,slank, og spiser sunt. Lurer på hva dette kan skyldes, virker som om jeg ikke tåler all mat, selv om prøvene var negative.Takknemlig for svar.

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed
Skrevet

Kan du være plaget av såkalt irritabel tarm. Denne vanlige tilstanden er omtalt på følgende side:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...