Gjest jente32 Skrevet 29. august 2001 Skrevet 29. august 2001 Jeg har de tre siste månedene vært veldig oppblåst i magen. Blir spesielt oppblåst etter måltider, men hevelsen i nedre del av magen er konstant. Kjenner spreng særlig etter måltider.Det er blitt tatt blodprøver for matallergier/intoleranse,coeliaki, og alle disse var normale. Har lenge hatt problemer med vekselsvis mye luft, treg avføring, og lengre perioder med diare, men har aldri vært konstant oppblåst som jeg er nå.Kjenner en del ubehag i nedre del av magen, særlig når jeg har diare. Jeg er 32 år,slank, og spiser sunt. Lurer på hva dette kan skyldes, virker som om jeg ikke tåler all mat, selv om prøvene var negative.Takknemlig for svar. 0 Siter
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 30. august 2001 Skrevet 30. august 2001 Kan du være plaget av såkalt irritabel tarm. Denne vanlige tilstanden er omtalt på følgende side: 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.