Gjest det romeler og romler Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Har de siste 3 ukene vært plaget av mye romling i magen som høres godt, samt en del mer avføringer enn vanlig, litt mageknip som går over etter avføring. Litt løs enn vanlig, ingen blod eller slim. Ofte etter inntak av mat. En del luft også. Bør jeg oppsøke lege eller? Nå er avføring blitt bedre, men romlingen fortsetter. Er godt voksen, og allmentilsatnden er forøvrig god. Har god matlyst. Noen som opplever dette? 0 Siter
Gjest Romlingen Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Fikk meg til å tenke på Romligene. Barne-tv vet du. 0 Siter
Gjest det romeler og romler Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Fikk meg til å tenke på Romligene. Barne-tv vet du. He he, de husker jeg. Slike strikkede vesner på månen (0: 0 Siter
Gjest Romlingen Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 He he, de husker jeg. Slike strikkede vesner på månen (0: Hehe ja, søte små vesener! 0 Siter
Gjest Romla Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Romlingen skyldes jo først og fremst aktivitet (luft) i tarmene. Er plaget med dette selv og vanskelig å gjøre noe med det. Du må nesten bare sette deg ned og tenke over hva du har spist når romlingen er som verst og prøve å unngå disse matvarene. 0 Siter
Gjest cøliaker Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Min rumling ga seg da jeg fikk diagnosen cøliaki og gikk over til glutenfri kost. Etter bare 3 dager ble magen helt stille. Får jeg nå i meg gluten, begynner det å buldre og bråke der inne igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.