Gjest legebesøk eller ikke? Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Har de siste ukene hatt en del vondt i ryggen. Ikke kjempevondt, men kjenner det store deler av dagen, og relativt vondt i perioder. I perioder er det sviende smerte, ellers er det bare 'vanlig' vondt. Men virker som det sitter midt i ryggraden. Det er vondt i korsryggen/ryggraden. Når jeg setter meg i bilen er det litt vanskelig å dra med seg beinet inn i bilen, det er også litt vondt å løfte på føttene når jeg sitter. Er det noe vits å ta turen til legen for dette? Eller er det bare å ta tida til hjelp så vil det gå over. Vil liksom ikke bry legen før jeg må 0 Siter
Line Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Det kan være en liten skiveutglidning. Legen gjør ingenting med dette, men du kan jo høre med Manuell terapi om de kan ta en titt på deg. Evt. en kiropraktor. Jeg har ei skiveutglidning selv, som kjennes akkurat slik ut. Det holder seg bra så lenge jeg passer på holdningen min og trener en del, og passer på at jeg ikke belaster ryggen ved løfting. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Kiropraktorbesøk. Jeg tror ischiasnerven kan være involvert siden du har smerter nedover i beina slik du beskriver. Har du et lite prolaps kan ikke legen gjøre så mye mer enn å be deg gå til kiropraktor han heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.