Gjest hjelpmegnoen Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Hva slags mat kan jeg spise som jeg ikke blir kvalm av? Har omgangssyke+ er gravid, så dobbelt opp.... føler jeg blir verre når jeg ikke spiser, det bør ikke gå for lang tid mellom måltidene, men ikke lett å spise når en får avsmak på alt. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Uff, det er grusomt å ha det slik. Blir ikke mindre kvalm av ikke å spise, nei.. Prøvd tørre kjeks? Ellers er vel ris ganske trygt, men det smaker jo ikke så mye. Gulrot? Cola og loff? Tror du bør holde deg unna frukt, som kan bli litt sterkt for magen. God bedring, jeg var der for en uke siden.. (ikke gravid, dog.) 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Tørre kjeks, tørt brød og cola. Ingefærkapsler fungerer bra mot kvalme. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Knekkeberød, tørre kjeks, loff. Du kan forsøke å blande 50/50 med Farris og eplejuice om du har det eller en som kan kjøpe til deg. Drikk svært lite av gangen, men hyppig. Det gir deg viktige salter du taper når du kaster opp, samt passe mengde karbohydrater. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.