Gå til innhold

Sykehus skandalen

Anbefalte innlegg

Gjest khaosan

Dette er noe av det mest alvorlige jeg har sett på lenge i norsk helsevesen. Dette er rett og slett kynisk.

Håper det får meget alvorlige konsekvenser. Dette svekker tilliten til helsevesenet. Psykiatrien tok livet av et søsken i familien min pga av null oppfølging, feildiagnostisering og totalt slett arbeid. Jeg har verdens beste psykiater og jeg synes det er så jævlig synd at noen ødelegger for tilliten.

Synes fylkesleger er alt for liberale i sine sanksjoner, minner om spesialenheten for politisaker. Politimenn, Leger risikerer å bli stigmatisert fordi man lar enkelte fortsette og ødelegge for resten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342060-sykehus-skandalen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...