Gå til innhold

Jeg har fått en matforgiftning.

Anbefalte innlegg

Jeg spiste noen bedervede kjøttboller på tirsdag og blir ikke bra. Jeg har ikke orket å spise noe fra tirsdagsettermiddag til torsdagsettermiddag, da spiste jeg en del biolayoghurt det eneste jeg har lyst på. Nå sitter jeg og venter på om jeg greier å holde på det, har bare lyst til å spy igjen. Er ellers fin i kroppen, men en kvalme jeg ikke husker sist jeg hadde. Vet du om noen kjærringråd som kan hjelpe? Jeg blir sikkert frisk igjen, men det hadde vært greit å få litt fremdrift.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342082-jeg-har-f%C3%A5tt-en-matforgiftning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Niccola

Melkeprodukter skal man vel helst holde seg unna når man er dårlig. Og en matforgiftning må nok få gå sin gang til kroppen har bekjempet gruffet.

Men det er heller ikke godt å ikke spise noe. Det tryggeste er kokt ris. Prøv evt. med litt loff og doven cola. God bedring!

Melkeprodukter skal man vel helst holde seg unna når man er dårlig. Og en matforgiftning må nok få gå sin gang til kroppen har bekjempet gruffet.

Men det er heller ikke godt å ikke spise noe. Det tryggeste er kokt ris. Prøv evt. med litt loff og doven cola. God bedring!

Ikke melkeprodukt, hadde jeg glemt, men det holdt ikke mange minutter før det kom opp igjen. Jeg får drikke småslurker vann, det holder jeg på.

Gjest Niccola

Ikke melkeprodukt, hadde jeg glemt, men det holdt ikke mange minutter før det kom opp igjen. Jeg får drikke småslurker vann, det holder jeg på.

Om det varer flere dager bør du få i deg litt farris også, for saltenes skyld. Ellers mister du lett mye væske. Å blande den med litt eplejuice kan være kjekt. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...