Gå til innhold

Hei allesammen


Tussie

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg ser at Fusse2 og andre reagerer på at anorektikerne får skrive mer om mat o.l. Hvis dette er tilfelle så er det urettferdig. MEN jeg som ikke er her så ofte føler ofte en fiendlig front mot anorektikere, jeg sier ikke at dette er tilfell, jeg bare føler det. Kan vi ikke hjelpe hverandre istedet for å komme med skarpe innlegg. Jeg er ikke så flink til å si så mye om følelser, å det hjelper meg ikke at folk ikke vil høre hva jeg har å si, bare fordi jeg er anorektiker. Det er ikke noe lettere å være anorektiker enn det det er å være bulimiker eller tvangsspiser. Mener ikke å støte noen nå.

Klem tussie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler det samme som deg, Tussie. Det er veldig ofte det kommer "sarkastiske" svar på innlegg fra anorektikere.... Det fører til at jeg sjelden skriver innlegg her lenger, er liksom redd for å skrive noe "galt".

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Sundgot Schneider, lege

Kjære Tussie ! Tror det er viktig å minne deg og flere om at dette ikke skal være noe forum hvor det kjempes om å være "mest ;syk/anorektisk/bulimisk/tvansspiser/". Hver av dere som har en spiseforstyrrelse uansett diagnose sliter, strever hver for dere, - og ingen er helt like, selv om mange kan oppleve at de har felles tanker og følelser, som de kan ha nytte og glede av å lese om i forumet- og gi kommentarer til !

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var bare forbanna fordi at noen presterte å

kalle seks knekkebrød for en OVERSPISING!

Det var alt!

UUUUUUUUNNSKYLD altså!! jeg beklager

virkelig for å ha såret hjertene deres! Men det

var ikke meningen! Det er bare det at jeg blir

sint når noen kaller 6 knekkebrød en overspising

når jeg selv spiser hundre ganger mer! Og hver

gang jeg prøvde å forklare det, så ble innleggene

slettet fordi da var jeg så sleeem.. å gid altså..

! :(

! :(

Ferdig med dette nå????????????

ha en fortsatt god dag!! the sun is shining osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...