Gå til innhold

Mandag-Fredag`s psykdom...!

Gjest litt frustrasjon i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest litt frustrasjon i kveld

Må bare si at jeg synes det er rart når en del av mine bekjente som er "psyke" og ikke er i arbeid selv, alltid har forståelse for at jeg ikke klarer å stå i arbeid, men blir skikkelig sur om jeg avlyser en reise, avtale eller fest fordi jeg er psyk.

Det har fått meg til å tenke igjennom "psykdomsmønsteret" til mange av dem. De er stort sett alltid kjempesyk i uka, kan ikke jobbe, trene eller begynne på kurs eller noe.

Men på lørdager er det bare å legge "psykdommen" av seg, ta på stilettheler, renne på polet, bruke timer på klær og make-up for så å feste fra tidlig kveld til tidlig morgen..

De er _aldri_ syke når det skjer noe hyggelig, og alltid syke hvis de må bidra med noe...

Arrrggg.... Måtte bare få ut litt frustrasjon... Synes det er leit når folk blir "sure" og ikke gidder å snakke med meg fordi jeg ikke klarte å komme på en fest, eller bli med på en hyttetur...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/342108-mandag-fredags-psykdom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest psykdom tar ikke fri i helger

''Men på lørdager er det bare å legge "psykdommen" av seg, ta på stilettheler, renne på polet, bruke timer på klær og make-up for så å feste fra tidlig kveld til tidlig morgen..

De er _aldri_ syke når det skjer noe hyggelig, og alltid syke hvis de må bidra med noe...''

Tror dine mistanker og kritikk er berettiget. Disse såkalte psyke vennene dine lider nok aller mest av latskap! Og selektiv "lyst".

Gjest lite party her

Kjenner en slik dame selv. Hun er hundre prosent uføretrygdet og fester fra torsdag til søndag morgen, flott hus, shopper klær til den store gullmedaljen. Hun har mer enn det dobbelte av meg i inntekt. Jeg jobber 60 prosent, og de dagene jeg har fri går til behandling og terapi. Ikke rettferdig, men slik er det bare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...