Axcia Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 På tide med en opprydding? ;-) Dette mener mote-eksperten at alle damer bør ha i veska: http://minmote.no/index.php/2009/06/fem-ting-alle-jenter-alltid-b%C3%B8r-ha-i-vesken/ Jeg har ingenting av dette *haha* Jeg MÅ ha: mobil, lommebok, husnøkkel, bilnøkkel, leppestift. 0 Siter
morsan Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Av de sminkesakene som nevnes i artikkelen har jeg sjelden med noe annet enn lipgloss :-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Hvis jeg gidder å dra på veske, kan jeg ha f.eks: Mobil (iPhone m/øreplugger) Lommebok Nøkler Tuner Fliser Linser renati Munnstykke Rytmeegg gamle kvitteringer papirlommetørklær -oftest har jeg mest mulig i lommene noe som dessverre gjør at jeg sjelden får igjen glidlåsen på jakka mi... 0 Siter
frosken Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Hvis jeg gidder å dra på veske, kan jeg ha f.eks: Mobil (iPhone m/øreplugger) Lommebok Nøkler Tuner Fliser Linser renati Munnstykke Rytmeegg gamle kvitteringer papirlommetørklær -oftest har jeg mest mulig i lommene noe som dessverre gjør at jeg sjelden får igjen glidlåsen på jakka mi... Jeg slet fælt med å forstå hva tuner og fliser var, før jeg så hvem som hadde underskrevet innlegget...*s* *lurte en stund på hva slags håndverkere det var som gikk med fliser i veska* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 ''Jeg MÅ ha: mobil, lommebok, husnøkkel, bilnøkkel, leppestift.'' Akkurat samme her, i tillegg til lesebriller. Og gjerne papirlommetørkler og kulepenn. Og kanskje en liten håndkrem og/eller leppepomade :-). 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Mobil, lommebok, hus- og bilnøkler, sminkepung og kam:-) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 1 av 5 her - har alltid hårbørste i veska :-) ellers må jeg ha med meg mobil, nøkler, lepomade (bruker verken leppestift eller lipgloss) og i disse hårde tider - kleenex. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Hvis jeg gidder å dra på veske, kan jeg ha f.eks: Mobil (iPhone m/øreplugger) Lommebok Nøkler Tuner Fliser Linser renati Munnstykke Rytmeegg gamle kvitteringer papirlommetørklær -oftest har jeg mest mulig i lommene noe som dessverre gjør at jeg sjelden får igjen glidlåsen på jakka mi... Fliser til treblås? Hvilket instrument da? :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Pistol og lommelerke. Men jeg bruker ikke veske, har det på innerlomma. 0 Siter
Gjest migueline Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Jeg ryddet i jobbveska mi i dag og makulerte en hel haug med dokumenter. Igjen ble det en skrivebok, fire penner, to leppestifter, en hårbørste, reisetannbørste og tannkrem, mobiltlf., lommeboka, etui med navnekort med mere. Jeg har vanligvis dokumente i jobbveska som ikke blir tatt med i andre vesker når jeg går ut. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Jeg slet fælt med å forstå hva tuner og fliser var, før jeg så hvem som hadde underskrevet innlegget...*s* *lurte en stund på hva slags håndverkere det var som gikk med fliser i veska* hehe tenkte jeg skulle få noen til å stusse litt der, men det er faktisk sant at jeg har sånt i veska. -evt i baklomma! 0 Siter
Gjest GA Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Fliser til treblås? Hvilket instrument da? :-) det er som regel Vandoren V12 fliser 0 Siter
morsan Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 ''Jeg MÅ ha: mobil, lommebok, husnøkkel, bilnøkkel, leppestift.'' Akkurat samme her, i tillegg til lesebriller. Og gjerne papirlommetørkler og kulepenn. Og kanskje en liten håndkrem og/eller leppepomade :-). ''Akkurat samme her, i tillegg til lesebriller.'' *fnis* nå fikk jeg noen assossiasjoner her du...;-) ''Og gjerne papirlommetørkler '' ...he he...akkurat ja... ;-) http://img1.photographersdirect.com/img/12142/wm/pd152803.jpg 0 Siter
morsan Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Veske? Det får holde med noen reale lommer på allværsjakka!! ;-) 0 Siter
cecily Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Mobil, lommebok, håndkrem, kulepenn, leppepomade og nøkler. 0 Siter
morsan Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Jeg svarte jo ikke på spm om hva jeg har i veska: Jeg MÅ ha: lommebok og mobil. Alt annet er kun bonus, men jeg har typisk: lipgloss, busskort, nøkler, syvende sans, spritgele (sånn håndrens - hadde det leeenge før svineflu), handlenett, ymse papirlapper og kanskje en pastilleske (for tiden som oftest Cactus) 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Det får holde med noen reale lommer på allværsjakka!! ;-) *Hehe* Jeg bruker veske innimellom, men som regel sklir det ut til å greie seg med jakkelommene ja, det er jo så greit å ha hendene fri! 0 Siter
-ssi Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 I veska? Å herreg... I jobbveska har jeg paraply (brukt 1 gang), håndkrem, lypsyl, bind/tampong, husnøkkel, våtservietter (antibac), kulepenn, lommebok, mobil, mp3-spiller, sammenbrettet handlenett fra Kiwi, diverse gamle handlelister og kvitteringer. Bilnøkler tas med ved behov, bruker ikke bil hver dag og går ikke rundt med dem i veska, dessuten veksler jeg mellom 3-4 forskjellige biler. I "fritidsveska" finner du enten noter og lærebok i trombone, eller Grete Roede-kursbøker. 0 Siter
frosken Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 hehe tenkte jeg skulle få noen til å stusse litt der, men det er faktisk sant at jeg har sånt i veska. -evt i baklomma! Ja, men du har nok en litt annen type fliser i veska og lommene enn jeg umiddelbart tenkte på - jeg så nemlig for meg baderomsflisene mine:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.