hidi, the scorpion Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 http://agderposten.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100128/LOKAL8/701289994/1004 Kan man det? Bør man det? 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Nei, jeg synes ikke man kan nekte dem adgang så lenge de oppfører seg som folk i lokalene. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Skrevet 30. januar 2010 Nei, jeg synes ikke man kan nekte dem adgang så lenge de oppfører seg som folk i lokalene. ''Nei, jeg synes ikke man kan nekte dem adgang så lenge de oppfører seg som folk i lokalene.'' Jeg heller også i den retningen. Litt skummelt å gå bakover i tid, ved å nekte visse grupper mennesker adgang til offisielle plasser... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Skrevet 30. januar 2010 Nei, det går ikke. Jeg synes vel heller ikke det, selv om jeg ikke har en ting til overs for dem! 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Nei, det går ikke. Hvorfor ikke? Han vil nekte dem inngang hvis de ikke legger av seg vester, jakker, uniformer og symbolder. Dette er ikke noe værre enn fine restauranter som praktiserer en streng kleskode, for eksempel slipstvang. Ser ikke noe galt i det. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 ''Nei, jeg synes ikke man kan nekte dem adgang så lenge de oppfører seg som folk i lokalene.'' Jeg heller også i den retningen. Litt skummelt å gå bakover i tid, ved å nekte visse grupper mennesker adgang til offisielle plasser... Her er det grupper som lager mye bråk. Det blir noe helt annet. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Hvorfor ikke? Han vil nekte dem inngang hvis de ikke legger av seg vester, jakker, uniformer og symbolder. Dette er ikke noe værre enn fine restauranter som praktiserer en streng kleskode, for eksempel slipstvang. Ser ikke noe galt i det. Da må andre gjester også henge av seg tøyet. Det gjør man vel stort sett ikke på Big Horn? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Skrevet 30. januar 2010 Hvorfor ikke? Han vil nekte dem inngang hvis de ikke legger av seg vester, jakker, uniformer og symbolder. Dette er ikke noe værre enn fine restauranter som praktiserer en streng kleskode, for eksempel slipstvang. Ser ikke noe galt i det. Bortsett fra at det ikke er kleskoder på de stedene. Må en kvinne ta av seg en burka eller en jøde kalotten? Det kan fort bli noe mer enn vi ønsker... Og stakkars vakter, sier jeg;) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Skrevet 30. januar 2010 Da må andre gjester også henge av seg tøyet. Det gjør man vel stort sett ikke på Big Horn? ''Da må andre gjester også henge av seg tøyet.'' Enig, og det gjør man heller ikke på puber.. 0 Siter
Axcia Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Hvorfor ikke? Han vil nekte dem inngang hvis de ikke legger av seg vester, jakker, uniformer og symbolder. Dette er ikke noe værre enn fine restauranter som praktiserer en streng kleskode, for eksempel slipstvang. Ser ikke noe galt i det. HA oppsøker puber, ikke fiiiinere restauranter. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Da må andre gjester også henge av seg tøyet. Det gjør man vel stort sett ikke på Big Horn? Hvilke kleskoder som skal aksepteres er det strengt tatt opp restaurenteieren å bestemme. Liker man ikke reglene får man gå et annet sted. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 HA oppsøker puber, ikke fiiiinere restauranter. Det grunnleggende prinsippet er det samme. 0 Siter
Axcia Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Det grunnleggende prinsippet er det samme. Hvem bryr seg? Det er lov å bruke innsida av hodet. Jeg orker ikke dine eviglange prinsippdiskusjoner. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Jeg tror det kan være en farlig vei å gå... Hva blir det neste?... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Skrevet 30. januar 2010 Jeg tror det kan være en farlig vei å gå... Hva blir det neste?... Enig;) 0 Siter
nick Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Jeg mener at dette ble innført i Lillestrøm for vel ett år siden. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Skrevet 30. januar 2010 Jeg mener at dette ble innført i Lillestrøm for vel ett år siden. Gjorde de det? Hvordan gikk det da? 0 Siter
nick Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Gjorde de det? Hvordan gikk det da? Jeg måtte grave litt, men fant det til slutt. Jessheim, ikke Lillestrøm. Det finnes tilsvarende tiltak i Fredrikstad og Oslo. http://www.rb.no/lokale_nyheter/article1864640.ece Hvordan det har gått aner jeg ikke, men siden jeg ikke har plukket opp noen "konsekvenser" av dette forbudet, så har det vel gått greit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.