Lillemus Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Vi tømte sparebøssa til Guttungen i fjor. Det var gebyrfritt så lenge pengene skulle inn på konto. I banker som har kontantbehandling i banken er det ikke noe problem, men det er jo nå en del banker som ikke har det. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg har en virkelig gammel sparebøsse. Den arvet jeg etter min far som fikk den i 1925. Det står et årstall under, og det er 1905. Den er av ett eller annet kjempetungt materiale, svart og rund, med ett håndtak på. Hvis jeg bare visste hvor den har tatt veien. 0 Siter
morsan Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Skrevet 1. februar 2010 Jeg har en virkelig gammel sparebøsse. Den arvet jeg etter min far som fikk den i 1925. Det står et årstall under, og det er 1905. Den er av ett eller annet kjempetungt materiale, svart og rund, med ett håndtak på. Hvis jeg bare visste hvor den har tatt veien. Min mor har også en veldig gammel sparegris - vet ikke hvor gammel den er, men den er i keramikk:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.