Gjest trøtt HELE tida og lei Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Hei NHD Er denne medisinen å få tak i i Norge? Jeg sliter med sinnsykt trøtthet, sannsynligvis pga depresjon (finner ingen annen feil iallefall..) men Wellbutrin hjelper ikke.. Fikk anbefalt denne av noen bekjente i USA- Har du hørt om den? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Ja, jeg har hørt om den. Brukes mot narkolepsi. Kan i spesielle tilfeller brukes ved ekstrem trøtthet hos deprimerte. Ta det opp med fastlegen din. 0 Siter
Gjest trøtt HELE tida og lei Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Ja, jeg har hørt om den. Brukes mot narkolepsi. Kan i spesielle tilfeller brukes ved ekstrem trøtthet hos deprimerte. Ta det opp med fastlegen din. Vet du hva den heter i Norge? Klarer ikke finne den i felleskatalogen.. Er lei av å være trøtt hele tida. Har du noen forklaring på hvorfor wellbutrin ikke virker mot trøttheten (tar efexor også) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Vet du hva den heter i Norge? Klarer ikke finne den i felleskatalogen.. Er lei av å være trøtt hele tida. Har du noen forklaring på hvorfor wellbutrin ikke virker mot trøttheten (tar efexor også) Modiodal Nei, har ingen forklaring. Vet jo ingenting om deg bortsett fra at du er trøtt og her kjente i USA. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.