Gjest savner runden min Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Jeg pleier å jogge ute 2 ganger i uka, har en fast runde jeg pleier å ta. Etter at det kom så mye snø har jeg ikke tatt den, har heller prøvd å gå lengre turer og svømme. Er redd for å ramle og slå meg. Men nå savner jeg jogginga skikkelig, føler ikke svømming har samme effekten! Er det bare å jogge som før selv om det er snø? (har sett at mange andre gjør det, men jeg tør ikke..) Trenger en liten dytt for å komme i gang igjen (eller hvertfall en forsikring om at det er "trygt") 0 Siter
Sør Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Det er vel ikke sneen som er problemet, men isen under? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Vil tro is er verre enn snø. Men uansett har du jo http://www.garmontusa.com/icebug.html 0 Siter
Gjest savner runden min Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Det er vel ikke sneen som er problemet, men isen under? Med vennlig hilsen Hardpakka snø er ganske glatt det også, skal jeg si deg... 0 Siter
Sør Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Hardpakka snø er ganske glatt det også, skal jeg si deg... Jeg har gått i hi, og treffes kun til våren! :-) Svømming skal være langt bedre trening enn jogging, tror jeg. Med vennlig hilsen 0 Siter
Axcia Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har gått i hi, og treffes kun til våren! :-) Svømming skal være langt bedre trening enn jogging, tror jeg. Med vennlig hilsen Jogging er mer tilgjengelig bevegelsesform, enn svømming. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har gått i hi, og treffes kun til våren! :-) Svømming skal være langt bedre trening enn jogging, tror jeg. Med vennlig hilsen ''Svømming skal være langt bedre trening enn jogging, tror jeg.'' Ski! 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Da investerer du i et par joggesko med pigg evt. får pigget opp et par du allerede har. ) Jeg har et par gode fra Asics med pigg. 0 Siter
....AV Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg jogger selv om det er snø med mine vanlige joggesko og synes ikke det er noe problem. I tillegg har jeg kjøpt brodder som man skal kunne løpe med, men har ikke prøvd dem fordi jeg stort sett går på ski nå om dagen. http://www.oslosportslager.no/produkt/pro-isbrodder-20291.aspx 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.