Gjest segunda Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Stryker dere sengetøyet før dere legger det på senga, eller lar dere være? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Akkurat det gidder jeg ikke å prioritere, nei! 0 Siter
....AV Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Selvfølgelig stryker jeg ikke sengetøy. Jeg stryker minst mulig og bare det som er absolutt nødvendig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Nei, stryking er omtrent det kjedeligste jeg vet så jeg gidder virkelig ikke stryke sengetøyet! Det har hendt jeg har strøket putevar om de var veldig krøllete, men når jeg rister dem litt før jeg henger dem opp til tørk blir de passe glatte og fine. ) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Nei, men jeg henger det opp fint så det blir litt glatt. :-) 0 Siter
Maya Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Ja, det gjør jeg. Skikkelig ekkelt å legge seg i nyvasket sengetøy om det ikke er strøket! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg stryker minst mulig, så nei, jeg stryker ikke sengetøyet. 0 Siter
Speak Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Her strykes kun bunadskjorter og pene duker!!!! 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1265013891' post='4298031] Jeg stryker minst mulig, så nei, jeg stryker ikke sengetøyet. Godt å høre vi er flere om den saken.. :-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Godt å høre vi er flere om den saken.. :-) Jeg lager ikke arbeid for meg selv, sååå glad er jeg ikke i husarbeid ;o) Nå har jeg ikke kapasitet til så mye, så jeg prioriteter, og guttungen er ganske frisk og rask selv om han må sove i ustrøket sengtøy. I tillegg bruker jeg tørketrommelen på dem, men ser ut som gutten overlever ;o) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1265014403' post='4298043] Jeg lager ikke arbeid for meg selv, sååå glad er jeg ikke i husarbeid ;o) Nå har jeg ikke kapasitet til så mye, så jeg prioriteter, og guttungen er ganske frisk og rask selv om han må sove i ustrøket sengtøy. I tillegg bruker jeg tørketrommelen på dem, men ser ut som gutten overlever ;o) *s* 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 *s* Skal du høre enda mer?! Jeg stryker ikke dukene en gang! Ikke skjorter, med unntak av bunadskjorte, men ofte klarer jeg å lokke en av de andre til det også ;o) Her henges alt som kan opp. Men ellers er jeg snill og grei altså, og flink til å lage og drikke kaffe, så det er ikke bare ille stelt i heimen. *flirer* 0 Siter
laban Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg stryker nesten ingenting, bare pentøy og juleduker. Absolutt ikke sengetøy. Strykejernet vårt brukes nok oftere for å stryke på navnelapper enn for å stryke tøy. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg stryker nesten ingenting, bare pentøy og juleduker. Absolutt ikke sengetøy. Strykejernet vårt brukes nok oftere for å stryke på navnelapper enn for å stryke tøy. Jeg stryker ikke på navnelapper heller jeg, kjøper bare klistrelapper. Huff, nei det sviktet nok noe i oppveksten på strykeopplæringen altså ;o) 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Her i huset strykes det svært lite. Jeg stryker duker og av og til bukser. Mannern stryker sine egne skjorter, og han gjort det fort og enkelt, og bedre enn meg!! God opplæring fra svigermor! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg gjør det ikke, men svigermor gjør det - og det er deilig å legge seg i senga i strøkent sengetøy, så jeg setter pris på at hun gjør det når hun stryker tøy for meg :-) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Nei - det gidder jeg da ikke. Sengetøy går i tørketromelen etter vask, da blir det iallefall mykt, men IKKE krøllfritt. Her strykes kun det som må strykes 0 Siter
Gjest Melis34 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Niks,nei og nei hehe....det orker jeg da ikke...hater å stryke forøvrig,her er det kun duker og pen klær som strykes ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.