Gjest segunda Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg kjeder meg og greier ikke å sove;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Ca annenhver uke, muligens hver tredje uke for barnas sengetøy 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg skjønner du kjeder deg, men er det virkelig ikke mulig å finne på noen interessante temaer? Hvordan i all verden kan det være interessant hva andre har for vaner når det kommer til sengetøy og håndklær? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg skjønner du kjeder deg, men er det virkelig ikke mulig å finne på noen interessante temaer? Hvordan i all verden kan det være interessant hva andre har for vaner når det kommer til sengetøy og håndklær? Merkelig at du gidder svare i en tråd som ikke interesser deg. 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Merkelig at du gidder svare i en tråd som ikke interesser deg. Å bla bla - standardsvar - tråden intersserer meg ikke, men det var litt vanskelig å overse alle sengetøytrådene. Derfor ble emnet "å diskutere andre folks sengetøyvaner" interessant for meg... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Bytter som regel en gang i uka. Men det kan gå lenger også. Deilig å legge seg i rent sengetøy. :0) 0 Siter
meg__123! Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 prøver å skifte en gang i uka, eller annen hver... 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Å bla bla - standardsvar - tråden intersserer meg ikke, men det var litt vanskelig å overse alle sengetøytrådene. Derfor ble emnet "å diskutere andre folks sengetøyvaner" interessant for meg... Jeg har fått mange svar og trådene er lange. Det er tydelig at emnet fenget.....andre enn deg. 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Jeg har fått mange svar og trådene er lange. Det er tydelig at emnet fenget.....andre enn deg. Ja, det er det jeg lar meg forbause over - hvor mye dette emnet kan interessere... 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Ja, det er det jeg lar meg forbause over - hvor mye dette emnet kan interessere... Da synes jeg du kan glatt hoppe over de trådene, og lese de som interesser deg mest. 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Da synes jeg du kan glatt hoppe over de trådene, og lese de som interesser deg mest. Gidder du ikke å lese hva jeg skriver eller??? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Gidder du ikke å lese hva jeg skriver eller??? Ikke lenger. Denne diskusjonen interesser meg ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.